Rille0 skrev:Eddy meduza mera brännvin antar jag
HKS skrev:Rille0 skrev:Eddy meduza mera brännvin antar jagNorsk låt säger han ju Eddie e ju Småland! Knappt så jag vill säga att det är sverige med
dieselknackare skrev:HKS skrev:Rille0 skrev:Eddy meduza mera brännvin antar jagNorsk låt säger han ju Eddie e ju Småland! Knappt så jag vill säga att det är sverige med eddie e väl skåne om jag inte har fel för mig!
HKS skrev:dieselknackare skrev:HKS skrev:Norsk låt säger han ju Eddie e ju Småland! Knappt så jag vill säga att det är sverige med eddie e väl skåne om jag inte har fel för mig!Nepp! Småland! Har tittat på hans hus när jag va mindre Tror det va i Alvesta!
dieselknackare skrev:HKS skrev:Norsk låt säger han ju Eddie e ju Småland! Knappt så jag vill säga att det är sverige med eddie e väl skåne om jag inte har fel för mig!
HKS skrev:Norsk låt säger han ju Eddie e ju Småland! Knappt så jag vill säga att det är sverige med
740Rob skrev:HKS skrev:dieselknackare skrev:eddie e väl skåne om jag inte har fel för mig!Nepp! Småland! Har tittat på hans hus när jag va mindre Tror det va i Alvesta!Eddie e Västgöte som en annan e.. närmare bestämt från Tidaholm som GOLF_TDI_ skrev..föreövrigt tror ja aj vet vilken låt de e som sökes men kommer inte på va den heter...
HKS skrev:dieselknackare skrev:eddie e väl skåne om jag inte har fel för mig!Nepp! Småland! Har tittat på hans hus när jag va mindre Tror det va i Alvesta!
dieselknackare skrev:eddie e väl skåne om jag inte har fel för mig!