4254
Sök

Kortsiktig fix av hål i avgassystemet?

72 Inlägg
28 augusti 2008
Trådstartare
Hej, jag undrar ifall det är möjligt att snabbfixa småhål i avgassystemet. Har några styckna lite mindre än gröna ärtor och undrar om det finns någon bra metod där man kanske kan tejpa över grejerna eller liknande.

Telge Drifting Team
5 398 Inlägg
28 augusti 2008
stål spackel tongue funka för mig igenom besiktningen på en gammal volvo

Den Som Ingen Turbo Har, Han Får Åka Utan Bar :P
http://telgedrifting.forum24.se/

\m/(><)\m/
742 Inlägg
28 augusti 2008
finns att köpa "bandage" som man lagar småhål och dyl med, man bara lindar det runt röret och drar fast det med ståltråd så stelnar det av värmen sen.. riktig bonnlagning tongue finns på mekonomen bl.a

Keso är köttfärs gjord på mumintroll

plattsättare!
804 Inlägg
28 augusti 2008
avgasbandage lr avgaspasta?

Man är inte full förrän man ligger på golvet och måste hålla i sig!!
Medlem
www.pro-racing.se

72 Inlägg
28 augusti 2008
Trådstartare
Tack för alla tipsen big_smile låter som riktiga bonnlagningar men jag är för snål för att byta framdämparen för sånna småhål. Jag har funderat på spackel men det är ganska rostigt underlag, hur får man det att härda?

plattsättare!
804 Inlägg
28 augusti 2008
de härdar av värme

Man är inte full förrän man ligger på golvet och måste hålla i sig!!
Medlem
www.pro-racing.se

836 Inlägg
28 augusti 2008
avgasbandage håller väl längst??

Telge Drifting Team
5 398 Inlägg
28 augusti 2008
ozcan skrev:
Tack för alla tipsen big_smile låter som riktiga bonnlagningar men jag är för snål för att byta framdämparen för sånna småhål. Jag har funderat på spackel men det är ganska rostigt underlag, hur får man det att härda?

spackel funkar bara tillfälligt typ max en vecka, fast på dämparen kanske det håller lite längre:)

Den Som Ingen Turbo Har, Han Får Åka Utan Bar :P
http://telgedrifting.forum24.se/

72 Inlägg
28 augusti 2008
Trådstartare
det är itne på dämparen utan det är röret mellan främre och catten tror jag, det var iaf inte på mellanröret tyvär annars hade man u bara kunnat byta den

Volvo tönt... =)
2 349 Inlägg
28 augusti 2008
1 tub GUN GUM, några slangklämmor och en 0.5liters ölburk där har du allt du behöver för en lagning som håller ett bra tag...

72 Inlägg
2 september 2008
Trådstartare
Tack för tipset av ölburken big_smile hur får man svart målarfärg att fästa på ölburken?

455 Inlägg
2 september 2008
ozcan skrev:
Tack för tipset av ölburken big_smile hur får man svart målarfärg att fästa på ölburken?

vem fan bryr sig att du har ölburkar som avgassystem haha!!!!! mja bilprovningen kanske! men blir det tätt så skiter nog dom i det de bara flinar och ler lite!

>syns man inte finns man inte<

Sök