3783
Sök

utkastade bilar?

3 059 Inlägg
3 september 2008
#21
Mycket gnäll om utkastade bilar.. Lägg ner.. har ju vatt uppe i trådar förr... acceptera läget bara eftersom ni "har" läst reglerna och vet vad som gäller och hur de ligger till..
Andra forum som diskuterar varför bilar tas bort från garaget ska kanske se över sina egna istället.. fast å andra sidan finns det ju forum som låter ALLT vara med men nu råkar garaget ha satt upp vissa kriterier och det är ju bara att acceptera annars får man lämna, fritt val.


Avstängd
962 Inlägg
3 september 2008
#22
Smedhult skrev:
min 145a blev borttagen nu igen pga att den tydligen är en ointressant vinterbil. Även fast ja fixade bilder med helfin kvalité. something is fucked up with this shit
Säg inte att du är förvånad?

730 Inlägg
3 september 2008
#23
Handlar det inte även mycket om aktivitet och intresse på sidan ? ? jag menar har man en bil inlagd kan man ju uppdatera en gång då o då och vara inloggad ibland mäd...??

Fölkesberg Racing =)

60 Inlägg
3 september 2008
#24
folk här kanske inte vill titta på 10000000000000000000 st rostiga volvo häckar

///When it feels like you have full control!
You are not driving fast enough! ///

3 650 Inlägg
3 september 2008
#25
tycker man borde få lägga upp en bil igen fastän den blivit borttagen en gång..la upp min bil för ett år sen då den var helt original..rostfri men original. Nu har de ju hänt lite grejjer med den..vore kul om man fick lägga upp bilar igen som inte passade för 1 år sen med passar nu?

och ja jag läste reglerna för innan jag la upp den, men ansåg inte att det var en vinterbil..hade precis fått hem skiten också
Senast redigerat av Kesler (3 september 2008)


Avstängd
962 Inlägg
3 september 2008
#26
Smedhult skrev:
prodrive skrev:
Smedhult skrev:
min 145a blev borttagen nu igen pga att den tydligen är en ointressant vinterbil. Även fast ja fixade bilder med helfin kvalité. something is fucked up with this shit
Säg inte att du är förvånad?
visste bara inte att man måste va miljonär eller ta ett lån för att få ha sin bil me på garaget. för de verkar ju bara va såna som kommer me.
Ja precis, man måste vara miljonär för att inte köra rostig sunkig volvo, helt rätt där!

lol

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
3 september 2008
#27
GT-R2008 skrev:
folk här kanske inte vill titta på 10000000000000000000 st rostiga volvo häckar
Det är ju iofs inte bara volvo som är rostiga.. roll
Men många volvo finns det.

EDIT: miss i stavningen.
Senast redigerat av Irmscher Vectra (3 september 2008)

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

60 Inlägg
3 september 2008
#28
Irmscher Vectra skrev:
GT-R2008 skrev:
folk här kanske inte vill titta på 10000000000000000000 st rostiga volvo häckar
Det är ju iofs inte bara volvo som är rostiga.. roll
Men många volvo finns det.

EDIT: miss i stavningen.
hehe sant

///When it feels like you have full control!
You are not driving fast enough! ///

Avstängd
962 Inlägg
3 september 2008
#29
Smedhult skrev:
prodrive skrev:
Smedhult skrev:

visste bara inte att man måste va miljonär eller ta ett lån för att få ha sin bil me på garaget. för de verkar ju bara va såna som kommer me.
Ja precis, man måste vara miljonär för att inte köra rostig sunkig volvo, helt rätt där!

lol
om du försökte få dina 2 stackars hjärnceller att samarbeta så skulle tillochmed du förstå va jag menade med mitt förra inlägg. Verkar som RISIG MEN BETALD är en bra kommentar i detta sammanhang lol
Så du menar att om man har en bil som inte är risig så är det automatiskt lån på den?

Avstängd
962 Inlägg
3 september 2008
#30
Smedhult skrev:
prodrive skrev:
Smedhult skrev:

om du försökte få dina 2 stackars hjärnceller att samarbeta så skulle tillochmed du förstå va jag menade med mitt förra inlägg. Verkar som RISIG MEN BETALD är en bra kommentar i detta sammanhang lol
Så du menar att om man har en bil som inte är risig så är det automatiskt lån på den?
nej nu syftade jag mer på din bil! Och om nu fallet är så att du sparat/jobbat ihop pengarna, så grattis, du har en av världens fulaste bilar. Om vi nu ska gå in på va vi tycker om varandras bilar?
Inget lån på min bil alls, och att du tycker den är ful förvånar mig inte alls med tanke på vad du har för preferenser om vad som är snyggt.

582 Inlägg
3 september 2008
#31
Tycker det är bra att dom rensar bort skiten här på gorg.har självmant tagit bort min bil oxå. tycker det finns så mkt skrothögar här .alvarligt ingen vill väl se ännu en volvo 200/700/900 eller liknade skrot här

hej

518 Inlägg
3 september 2008
#32
Å den svenska avundsjukan ...... skärp dej...

( menat till pojken som tyckte Imprezan är ful )
Senast redigerat av Karl-Bertil (3 september 2008)

ställer man av en volvo 740 inför vintern är det nåt som inte klickar i ordentligt.

Det som inte dödar gör ont
2 668 Inlägg
3 september 2008
#33
prodrive skrev:
Smedhult skrev:
prodrive skrev:

Så du menar att om man har en bil som inte är risig så är det automatiskt lån på den?
nej nu syftade jag mer på din bil! Och om nu fallet är så att du sparat/jobbat ihop pengarna, så grattis, du har en av världens fulaste bilar. Om vi nu ska gå in på va vi tycker om varandras bilar?
Inget lån på min bil alls, och att du tycker den är ful förvånar mig inte alls med tanke på vad du har för preferenser om vad som är snyggt.
som en käftsmäll från tyson

2slow

60 Inlägg
3 september 2008
#34
jes skrev:
Tycker det är bra att dom rensar bort skiten här på gorg.har självmant tagit bort min bil oxå. tycker det finns så mkt skrothögar här .alvarligt ingen vill väl se ännu en volvo 200/700/900 eller liknade skrot här
sant

///When it feels like you have full control!
You are not driving fast enough! ///

Körv
3 535 Inlägg
3 september 2008
#35
Men skärp er grabbar.. Onödigt pajkastande på folks bilar nu.

Mig gör det inte ett dugg. Jag pysslar med min golf och gör den finare och finare för varje dag. Men är det någon som anser att den är ful är väl det deras problem? Min bil är iaf betald.

Truckdriving Man

526 Inlägg
3 september 2008
#36
jes skrev:
Tycker det är bra att dom rensar bort skiten här på gorg.har självmant tagit bort min bil oxå. tycker det finns så mkt skrothögar här .alvarligt ingen vill väl se ännu en volvo 200/700/900 eller liknade skrot här
Näää jag vill se massor av bilder på din bil du har i signaturen..
smile

Förstår inte vad problemet är,, vill man inte kolla på en bil så slipper man.
bara ge fan i att titta. Svårt att förstå att folk ska reta upp sig på småsaker.
Senast redigerat av Turbo_Erik (3 september 2008)


Better than God \o/
1 883 Inlägg
3 september 2008
#37
Karl-Bertil skrev:
Å den svenska avundsjukan ...... skärp dej...

( menat till pojken som tyckte Imprezan är ful )
De nya ÄR fan fula... 

Men som någon skrev någonstans, skönheten sitter i betraktarens ögon. roll

Å andra sidan ställs det nog lite högre krav (vilket det helt klart skall göras) på tex en 240 eller andra "svenssonbilar" då de annars lätt försvinner i mängden...
Senast redigerat av MrTurbo (3 september 2008)

Beware the lollipop of normality. Lick it once, and you suck forever.
"Ungdomar borde förbjudas, de för bara ett jävla liv..." :-)

812 Inlägg
3 september 2008
#38
tycker de är mkt smutskastning här. alla har olika favoriter och många älskar volvo (inklusive jag) men subarun är de inge fel på skulle görna ha en sån men jag tänker lite längre än att de är en snygg bil. man ska ju ha råd att åka i den och delar framför allt. vissa är lyckligt lottade här i livet med silversked i munnen å en mamma/pappa som betalar allt. men  håller med en föregående talare.

häldre än betald volvo än en belånad bmw. (inget illa menat kan ta vilke annan bil som hällst) en hur mkt kan du göra sj på en ny bil?  men men

man lever bara en gång..

Administratör
11 824 Inlägg
3 september 2008
#39
Ta och sök lite i Support-forumet eller Tips, förslag och åsikter så hittar du många sånna här trådar där du säkert får svar på alla frågor.

Låser här.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."


Sök