3069
Sök

Bästa stället att dra slutstegkabeln ifrån batteriet ?

13 Inlägg
4 september 2008
Trådstartare
Hej vet någon vart man ska dra slutstegskabeln ifrån batteriet bak till skuffen på en Volvo 855 t5 ?

Japs :)
775 Inlägg
4 september 2008
på vänster sida, det finns en hel del trådar om detta redan, sök så httar du nog lite bilder där du ser vart du drar in den från motorutrymmet.

2 911 Inlägg
4 september 2008
Själv borrade jag upp plasten kring säkringsdosan för att få plats med min 50 kvadratare. satte i en gummituta som är gjord för kabelgenomföring så det blev riktigt bra.

Körv
3 535 Inlägg
4 september 2008
Decibel skrev:
Själv borrade jag upp plasten kring säkringsdosan för att få plats med min 50 kvadratare. satte i en gummituta som är gjord för kabelgenomföring så det blev riktigt bra.

Ojoj! Då ska du se min MANLIGA strömkabel. Den är nog säkerligen 15kvadrat big_smile

Truckdriving Man

2 911 Inlägg
4 september 2008
decib3L skrev:
Decibel skrev:

Ojoj! Då ska du se min MANLIGA strömkabel. Den är nog säkerligen 15kvadrat big_smile

Remotekabel ? smile

24 Inlägg
5 september 2008
skulle nog borra hål i torpedväggen om det inte fanns ett annat ställe att dra in den på sen skulle jag slita ur matta och lägga den under mattan och dra enda bak. men de är då lite bökigt men det går..big_smile

206 Inlägg
5 september 2008
Jag har motor/kupévärmare på min med en genomföring för kupévärmaren på passagerarsidan. Jag vet inte om genomföringen är original, men det är väl värt att kolla tongue där drog jag min manliga 10 mm2 pluskabel.

13 Inlägg
5 september 2008
Trådstartare
Okej man tackar! Men de e fixat wink

Sök