4342
Sök

råd. m3 vs impreza gt

78 Inlägg
22 mars 2006
Som sagt har ägt båda två och WOX m3an går inte alls mycket bättre, i högre hastighet gör den det men frågan är om m3an hinner i fatt:).har kört mot 2 st m3 e36 med min impreza har kört i från båda från 0 då alltså,det va inte mycket alls men jag låg före:).kör man från 60 70 då går m3an bättre.Så om man ska köpa den snabbaste av dom då kan man inte säga att imprezan är snabbare eller m3an är snabbare,för dom är snabbare på olika sätt.Försök hänga med imprezan i starten om man gör en riktig start,och imprezan har ju inte någon chans om man drar från 60 70 km/h.Kan däremot hålla med om att imprezan är lite plastig,men det glömmer man ganska snabbt:)..

74 Inlägg
5 april 2006
Trådstartare
ha vatt å kört en subaru nu å jag behöver inte köra några andra. redan bestämt mig. bara hitta en fin och sen ut å gasa. tack för alla svar..

Power is nothing whitout control

78 Inlägg
6 april 2006
Så det blir en subba?? hehe smile

3 123 Inlägg
6 april 2006
Är det inte rätt olika bilar? BMWn är en förfinad körmaskin med ryt och Subban är en plastraket med fyrkrafs utan komfort med bra drivlina och tveksam inredning...

Jag hade valt Subban för åretrunt bus och M3:an för banträffarna.

Är rattlåsrace det intresantaste hade jag faktiskt köpt M3:an (!) och slängt i kompressor. Kostar inte så mycket om man köper begagnade prylar och gör allt själv (eller har kompisar som lever för att skruva). Har skruvat lite Subaru och när det väl pajar tycker jag att det är jäkligt knöligt med boxer, bara att få ner armarna för att byta stift är ett mindre företag.
Senast redigerat av viccoA (6 april 2006)

Saab nörd
224 Inlägg
7 april 2006
Har hört att Bmw´s reservdelar är grymmt billiga smile, Imprezans utseende är så j*vla fiint smilesmile

Saab For Life!

10 287 Inlägg
7 april 2006
Som ViccoA sa, man kan inte jämföra en M3:a och en Impreza. En M3:a är Tysk ingenjörskonst och en Impreza är en "plastraket" (inget ont om den i sig).

/Göran

I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI

78 Inlägg
24 april 2006
Hur har det gått nu då? blev det någon av dom??smile

225 Inlägg
24 april 2006
någon skrev om ljudet i en subaru va det bästa?då tycker jag du ska ta o lyssna på m3 ans fina sång tror inte att det finns någon bil som har det där ljudet som finns hos bmw maskiner...
subaru är nog en fin bil isej men då hadde jag nog köpt seirra cosworth 4x4eller en rwd cosworthen är en jävla hyvens bil för dom pengarna sen är många nyrenoverade...men visst köp du subaru och va stolt!!!jag hadde tagit en fräsh m3a istället

To Feel Or Not To Feel Cosworth....

Sök