4214
Sök

Någon som vet hur man gör en V40 LTT till en fulltryckare?

42 Inlägg
24 september 2008
Trådstartare
Har hört att de ska gå o bygga om en LTT till en fulltryckare väldigt lätt och snabbt! Någon som vet hur detta ska göras och vad man får tag i delar till de?

MVH Gustaf, troligtvis snart i en flickvän nära dig;)

Han som ingen turbo har, han får åka utan bar;)

12 086 Inlägg
24 september 2008
Man byter Wg lr jag som jag gjorde på en polares, satte på ett T-kors.. gav samma resultat.

Kostnad = 10kr

1 353 Inlägg
24 september 2008
JapMax skrev:
Man byter Wg lr jag som jag gjorde på en polares, satte på ett T-kors.. gav samma resultat.

Kostnad = 10kr

nja de vetti fan om de e nån bra idé. måste ju ha upp soppa tryck också.. sen ska tändningen hänga med ordentligt..

Forummoderator
10 576 Inlägg
24 september 2008
Crille88 skrev:
JapMax skrev:

Kostnad = 10kr

nja de vetti fan om de e nån bra idé. måste ju ha upp soppa tryck också.. sen ska tändningen hänga med ordentligt..

Sämsta idén jag sett idag faktiskt....

Kollar man i motorinfotråden (http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=101478) som är klistrad längst upp i forumet så framgår av min bit där att det skiljer mer än bara WG.

Vi börjar med att fråga vilken årsmodell det är då det är av vesäntlig betydelse?   (bara för att jag har en bestämt kännsla av att det gäller en -98 så behöver det absolut inte vara så...)
Senast redigerat av torpis (24 september 2008)

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-

Sök