dags att införskaffa nya däck...och som alltid "you get what you pay for" men hoppas att man kan komma undan billigt...undrar om någon här har eller vet nåt om lågpris däcken på däckonline typ starpreformer eller nang kang mm.. e d skit eller går de att jämföra med de lite dyrare???
Jag köppte nangkang där föra året tänkte att för dom pengarna så är det värt att pröva och blev grymt imponerad kan bara ge ett stot + slit starka är dom också en och annan börn har det ju blivigt hehe
dags att införskaffa nya däck...och som alltid "you get what you pay for" men hoppas att man kan komma undan billigt...undrar om någon här har eller vet nåt om lågpris däcken på däckonline typ starpreformer eller nang kang mm.. e d skit eller går de att jämföra med de lite dyrare???
tyvärr kan jag inte ge star något bra betyg hög ljudnivå låg hållbarhet OK annars men men.... kör numera hankook ventus prime på alla bilarna och dessa funkar helt OK
Beställning och leverans fungerade utan några som helst problem. Fick hem däcken här i veckan så dom ska krängas på så fort fälgarna är lackade och klara. Hoppas bara däcken (Nankang) håller ågorlunda kvalité för den låga prislappen..
Jag handlade på ebay.de , köpte från en ebayshop, då fick jag e strack under 5000 för 4 st 18" inkl frakt till dörren, märket var 2 st dunlop sp och 2 st hankook.