äntligen fått hem mina Demon Eye´s (Angel eye´s). (Bmw e46).
nån som vet hur krångligt det är att få skiten på platts? kan man lämna in bilen o få de gjort hos en vanlig mek??
jag har ingen aning hur det är på en bmw..men pratar vi om hela nya strålkastare eller bara ringar? men hur det än är...så hade jag gjort det själv...aldrig lämnat in det... jag satte in ringar själv på min..
förresten...demon eyes? e det vanliga angel eyes eller e de speciella?
Tjenna! Lämna fan inte in dom..=p Det är skit lätt.. Först må du ta lös hela strålkastern.. D gör du genom att skruva bort 4 st skruvar.. du må ha 8ans nyckel om jag inte minns fel.. 2st sitter uppe och 2st sitter nere.. Sen tar du lös listen som sitter uppe på.. Sen bort med själva glaset.. sen tar du bort den hära kepsen eller va den heter..=p Strålkastat huset? du ser själv annars. Sen äre bara och sätta fast ringarna och dra dom snyggt bak till..
Du kanske ska köpa till relä kitt? så att du kan ha dina DDE till Parkeringsljusen.. hoppas du förstår nånting av det jag har skrivit..
jo jag såg dina bilder.. skapligt mycke fräschare det blir med vita runt om.. har du en susning om hur mycke de kan kosta o få bilen trimmad. typ trimmkamm, vassare topp m.m..
Hehe okey.. Hmm.. jag vet inte.. har ingen susning.. jag har inte tänkt på att trimma min.. ingen mening tycker jag.. okey om jag hade haft en 6a.. men nee..=P
jaha ok... men de e ju lite mer än 118 iaf ... fy fan va gött väder de är nu.. nu skulle man ha en cab. tog en sväng igår. kom två stycken ferrari cabbar o körde om, knallgula nya. fy fan va snygga .. såg ut som snorungar som körde dom.. sen mötte jag en dodge viper (viper blå med ränder)... haha dags o byta bil kanske