2962
Sök

tips om multimedia spelare

13 Inlägg
21 oktober 2008
Trådstartare
Hej,

Jag tänkte fixa lite bild i min 9000, har köpt 7 " lcd skärmar för inbyggnad i nackstöd och nu söker jag en 7" dvd Bilstereo med "flippfront" som huvudenhet . det finns ju hur många som helst. vilka märken är bra och pris värda ? jag tänker kanske 3000 - 4000kr. ska ju läsa de flästa formaten, och ha funktioner som Touch Screen, Bluetooth, video utgång/ingång, backkamera ingång, gps (inte ett måste) o.s.v

Subaru Impreza Wrx Sti PSE

16 197 Inlägg
21 oktober 2008
för 3-4 tusen så får du bara "sopor" om du ska ha alla finesser du vill ha..

"Testar man inte så får man aldrig veta"

Reservdansk
6 271 Inlägg
22 oktober 2008
evilaudio skrev:

Kinamärkesvara? wink

"Då pansar dundrar fram på öppna hedar
vi alla liksom känner oss förmer."

P7 - Södra Skånska Regementet

13 Inlägg
22 oktober 2008
Trådstartare
evilaudio skrev:

klart det inte är några super grejer, har allt hittat många olika fabrikat med de flästa finesser.

Subaru Impreza Wrx Sti PSE

16 197 Inlägg
22 oktober 2008
Hjelm skrev:
evilaudio skrev:

klart det inte är några super grejer, har allt hittat många olika fabrikat med de flästa finesser.

vill du har nåt som verkligen funkar så håll dig till de "kända" fabrikaten.. typ pioneer,alpine mm

"Testar man inte så får man aldrig veta"

Körv
3 535 Inlägg
22 oktober 2008
Köp absolut inte en Hillman. Vet en enda som faktiskt funkat. Alla andra har varit krångel...

Truckdriving Man

Skogsfan
649 Inlägg
22 oktober 2008
decib3L skrev:
Köp absolut inte en Hillman. Vet en enda som faktiskt funkat. Alla andra har varit krångel...

Haha, ja, blev avrådd från den förut när jag höll på att köpa den också.

Min vän har dock en sådan i sin bil nu och den har hållt än så länge. dock har han bara haft bilen en månad så..

Men ja, jag tror nog inte det är sig bättre i det här att man får det man betalar för tyvärr. Iaf har jag fått för mig det. De erfarenheter jag har haft av billigare spelare är några: Går sönder, slutar läsa/börjar läsa otroligt dåligt, kasst ljud osv. Inga mer billiga grejjor för mig iaf kan jag ju säga..

Fan i skogen!
Stereon i A3'n levererad av dBakuten.se Tack för en kanonsupport och hjälp Björn!
Projekttråd: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=114930

Sök