ser roligt ut som förra projektet var! men baklysena var grymt fula
Tack tack!! Fast "förra" projectet är inte klart en det heller, många järn i elden här Därav 3 project trådar Ja baklysena är väll inte de snyggaste i min mening heller, men som jag skrev så kommer dom bytas ut
Mvh Tommy
En del tror på gud, jag tror att jag ska ta en öl till....
Har ett par baklysen till calibra. inte dom du har utan en annan lexus modell fast svarta som du kan få köpa billigt om du vill. pma vid intresse. annars åker dom ut på köp å sälj .
NdL, roligt å höra att du tycker det Ja jag försöker ta en del bilder medans jag håller på, lite roligare då en å bara titta på en massa text.
-Mackan-, Ja det blir lite skillnad, och känns ju lite "lyxigare" också fast har dock inte hunnit med å införskaffa någon sådan en, men det är ju iaf på "to-do-list", senare redigering så får vi se hur det blir med skinn överhuvudtaget
Senast redigerat av Tommy_F (17 juli 2009)
hahaha! Tänkte va lite ironisk då min andra project tråd handlar om en glassätar calibra http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=88380 och jag tänkte sattsa lite mer på den här calibran motormässigt så då vart det i korta drag - "mer en en glassbil" kanske lite för långsökt...?
Av veklar det här projectet också.... Bilen plockas ihop som den var och delarna säljs separat då inte tid finns för å plocka ihop den som jag ville ha den de närmsta åren... den lilla tid som kommer finnas över blir till å färdigställa 8v`n...
Så over and out! /Tommy
härligt här har man en som bygger på två bilar samtidigt ju, hur får du tiden o räcka till, hur som helst så e det roligt o se vilken av dina bygge blir klar förre än andra, lycka till nu o tappa inte suget
läste nog inte att det blev nerlagt, va synd att det blev så med den men vafan du har ju en till o bygga på