Du behöver ett grenrör, turbo, olje och ibland vatten skylning, olje retur, tryckrör, ic kan va bra att sätta dit. Sen kan det va bra att veta om det är en förgasare eller om det är insprut på motorn
Du behöver ett grenrör, turbo, olje och ibland vatten skylning, olje retur, tryckrör, ic kan va bra att sätta dit. Sen kan det va bra att veta om det är en förgasare eller om det är insprut på motorn
Olje returen kan man bara dra tillbaks till ventilkåps locket. sen kan ni bara sätta dit dubbla topp packningar, om ja har förstått de rätt så ska ni bara konvertera inte köras på gata?
Olje returen funkar genom att oljan rinner tillbaka, alltså kan man inte dra den uppåt för då sötter röret/slangen igen sig. Lättast är att svetsa dit ett rör med minst 10mm invändig storlek på oljetråget. Men kom ihåg att det måste svetsas ovanför oljenivån. Har själv gjort detta o det funkar utmärkt
Du behöver ett grenrör, turbo, olje och ibland vatten skylning, olje retur, tryckrör, ic kan va bra att sätta dit. Sen kan det va bra att veta om det är en förgasare eller om det är insprut på motorn
Olje returen kan man bara dra tillbaks till ventilkåps locket. sen kan ni bara sätta dit dubbla topp packningar, om ja har förstått de rätt så ska ni bara konvertera inte köras på gata?