Ja jag har fått lite klagomål på den från andra håll också hehe.jag citerar från en annan person "något man skulle se på 'photoshop disasters'" hehe.
Jag vet väl inte riktigt vad för sorts grafiker jag är. jag är väldigt säker med photoshop, började i version 4.0 för 11 år sedan så jag klarar av det mästa, men jag vet inte vad jag gillar mäst. Den senaste tiden har Foto fångat mitt intresse väldigt mkt (mkt tack vare dejan). Men mest har jag väl egentligen sysslat med webbdesign.
Vad för grejjer sysslar du själv med?
Mycket 3d, typ modellering, texturering och en del ljussättning, men även en hel del photoshop. Började väl också med 4.0 eller nåt sånt på familjens gamla 33mhz mac. Härliga tider!
Men jag ser gärna mer från dig, om du har nåt mer att visa. Blev lite nyfiken nu.
haha då va jag lite fräckare som satt på en AMD K5 166mhz(min första dator för övrigt) Jag kommer koncentrera min fritids energi åt min nya webbsida nu(länk till en förhandstitt finns på första sidan). Sen kommer jag nog fixa iordning resten av bilderna från mässan. samt ladda upp lite bilder från när jag va med Dejan och fotade en Audi A5.
Roligt att du är intresserad! Håll utkik här så kommer du inte missa något.
Välkommen in i värmen! Dejjish har varit min förebild hela tiden, och nu är det 2st.. Kommer att bevaka dig, dina bilder och dina inlägg ganska hårt.. kanske man kan få lite tipps åxå via PM eller någe om "studiobild" effekterna? har försökt nu länge men inte fått till det..=/