2991
Sök

Bilder: Supersportbilar, maserati, koenigsegg, tesla

Fotograf(iker)
30 Inlägg
11 november 2008
Trådstartare
Urkas skrev:
Kishkov skrev:
Ja jag har fått lite klagomål på den från andra håll också hehe.jag citerar från en annan person "något man skulle se på 'photoshop disasters'" hehe.

Jag vet väl inte riktigt vad för sorts grafiker jag är. jag är väldigt säker med photoshop, började i version 4.0 för 11 år sedan så jag klarar av det mästa, men jag vet inte vad jag gillar mäst. Den senaste tiden har Foto fångat mitt intresse väldigt mkt (mkt tack vare dejan). Men mest har jag väl egentligen sysslat med webbdesign.

Vad för grejjer sysslar du själv med?

Mycket 3d, typ modellering, texturering och en del ljussättning, men även en hel del photoshop. Började väl också med 4.0 eller nåt sånt på familjens gamla 33mhz mac. tongue Härliga tider! big_smile

Men jag ser gärna mer från dig, om du har nåt mer att visa. Blev lite nyfiken nu.

haha då va jag lite fräckare som satt på en AMD K5 166mhz(min första dator för övrigt) wink
Jag kommer koncentrera min fritids energi åt min nya webbsida nu(länk till en förhandstitt finns på första sidan). Sen kommer jag nog fixa iordning resten av bilderna från mässan. samt ladda upp lite bilder från när jag va med Dejan och fotade en Audi A5.

Roligt att du är intresserad! Håll utkik här så kommer du inte missa något.

Använder du deviantart?

www.pizzatips.se - bestämmer din pizza, åt dig.
www.mikaelfischer.se - portfolio

Fotograf(iker)
30 Inlägg
14 november 2008
Trådstartare
Slänger upp en experimentell bild som fortf måste finjusteras lite granna. smile

http://fc30.deviantart.com/fs39/f/2008/319/1/8/184c45546164b93a1ebe73fa3601470e.jpg

www.pizzatips.se - bestämmer din pizza, åt dig.
www.mikaelfischer.se - portfolio

Bilvårdstekniker & Fotograf
4 418 Inlägg
14 november 2008
Välkommen hit, kul med ytterligare en fotograf!

Kanon fina bilder!! smile

Fotograf
966 Inlägg
18 november 2008
Välkommen in i värmen!smile Dejjish har varit min förebild hela tiden, och nu är det 2st..wink Kommer att bevaka dig, dina bilder och dina inlägg ganska hårt..wink kanske man kan få lite tipps åxå via PM eller någe om "studiobild" effekterna?wink har försökt nu länge men inte fått till det..=/

aja, Välkommen!big_smile

micketuncer PHOTOGRAPHY
www.micketuncer.se

Nissan Gazelle
1 460 Inlägg
18 november 2008
Kishkov : hej å välkommen till garaget.org

Nissan Silvia

Sök