Nissan Skyline R32 GTR - Som även går och uppnå Sen på med massa godis tex, endless bromsar,tein coilovers och en RB30 spis masserad av RIPS eller HKS Volk fälgar, Nismo framljus, top secret kjolpaket ;D
Bugatti Veyron. Men det är svårt, för det behöver ju inte vara en mångmiljonbil för att verka högst intressant. Många här på forumet har 'drömbilar' för min del.
Kommande Event: Error... Alldeles för många inbokade att lista här... ;)
den är snygg, rå och har massvis med pulver (1018hk på 4.7L V8 ^^), sen skadar det ju inte att den är svensk
()()
(°°)
(oo)
This is Bunny. Copy and paste Bunny into your signature to help him gain world domination, and come join the dark side. (We have cookies.)
Min drömbil är den jag har då mina drömmar handlar om hur jag vill utveckla den! Om jag ska think outside the box är det nog Nissan GTR just nu!! Eller en Enzo, skulle ju inte sitta fel
Mazda RX7 Turbo II -88
Toyota Corolla Tsport -05
Toyota Supra turbo mkIII -89 R.I.P
Mosler MT900S med dubbelturbo V8'a på 1800 hästar från Nelson Racing Engines.
"To achieve its power, the car uses dual fuel and turbocharging technology. Full boost pressure of 13psi delivers 1,800hp and 1,710ft-lbs of torque. In April, Car and Driver Magazine took a mere 600hp version for a test drive, which boasted a 0-60mph time of 3.1 seconds. They commented that the car was “violently quick” and had “race-car reflexes.” We suspect this version will be significantly quicker, as long as it can get all that power to the ground.
The mid-engined MT900S runs a Corvette Z06-derived LS6 V8 and weighs just 2,500lbs. To put this in perspective, the Nelson Racing Mosler MT900S produces 800hp more than the Bugatti Veyron and weighs 1,630lbs less."
Fy fasiken.
Horsepower is how fast you hit the wall, Torque is how far you bring the wall with you.