Rondell drifting är roligt. Ja brukar passa på när det regnar att köra lite rondell drifting Med min bil har jag aldrig snurrat änsålänge men har gjort den än gång med min brors bil så jag hur det känns...
hehe det har jag åxå lyckats med! hehe var ganska äckligt då en husbil fick för sig att köra in i rondellen mitt framför mig åxå så det blev lite tight.. hmm men pulsen åkte ju upp en bit.. så vet hur det känns.. tur att bilen din klarade sig.
Aj fan, vet precis hur det känns!! har aldrig lyckats snurra i rondell, men har där emot satt min 740 i en korsning från fronten till staketet var det 20 cm och 20 till en stolpe baktill!! Hjärtat i halsgropen!!
jag har aldrig snurrat i en rondell men jag snurrade ner i diket en gån snurade över det andra körfältet och sen ner i diket. då hade jag tur att det inte kom någon för den hade suttit fint i sidan. men annars rondell driftning brukar jag ängna mej åt när det är lite blött. men snart snurrar jag nog där oxå för jag har inga bra däck
Var påväg att snurra med postbilen(kangoo) en morgon när jag hade delat tidningar och var påväg tillbaka till posten. Var minst sagt fartblind vid det tillfället, det hade regnat och så närmar jag mig rondellen och upptäcker att det går lite fort, så jag får bromsa lite hårdare än vanligt och styra in i rondellen samtidigt och då blev det att man tappade bakänden innåt rondellen, men det styrdes uppganska snabbt endå, men man vaknade till