aha altså kvaliteten på oljan är riktigt viktig i en 200 till skillnad från en volvo motor lr har ja fel?
en original s13 har ganska dålig oljekylning och bara 3,5 liter att röra sig med.. jag har ingen oljekylare,men sen så kör jag inte full gas hela tiden.. min olja har aldrig kommit över 100 grader.. ps..det finns väldigt många trådar om detta..
ja om du har tänkt att köra hårt för det mesta.. det bästa är att montera tempmätare för oljan..är väldigt enkelt och billigt.. då ser du om du behöver en oljekylare..
ja om du har tänkt att köra hårt för det mesta.. det bästa är att montera tempmätare för oljan..är väldigt enkelt och billigt.. då ser du om du behöver en oljekylare..
bästa och bästa kanske man inte ska säga, om du gillar att dra på lite då och då är det ju bra att ha lite säkerhet?
såg att du tidigare hade skrivit att du nästan köpte en s13,men du gjorde inte det.. var vänlig att svara inte på frågor om s13 när du inte vet..tack
för det första så jag skriver väll vad jag tycket är bäst?och för det andra så har jag inte direkt sagt mot dig så det är inte så mycket att tjuta över! och för det tredje så har jag en s13 och har läst på en hel del om dom och hur dom funkar! så vad blir du arg över?
för det första så jag skriver väll vad jag tycket är bäst?och för det andra så har jag inte direkt sagt mot dig så det är inte så mycket att tjuta över! och för det tredje så har jag en s13 och har läst på en hel del om dom och hur dom funkar! så vad blir du arg över?