4381
Sök

Nytt Vw Golf forum.

9 Inlägg
24 maj 2006
Trådstartare
För er som inte sett eller hört talas om det så har ett nytt Vw Golf forum hamnat på den stora webben.

Som namnet avslöjar är ett kriterie att du ska äga en golf av vilken modell eller år som helst.

Hoppas det lockar fler användare till ett redan trevligt och använbart forum.
Medlemskap är gratis.

MVH Pelle
Senast redigerat av GabberPelle (24 maj 2006)

91 Inlägg
24 maj 2006
Kul!
Adress?

BMW Power
2 362 Inlägg
24 maj 2006
DayDreameR skrev:
Kul!
Adress?

Tror han menar www.vwgolf.se

BMW, bogsering med wire :/

9 Inlägg
27 maj 2006
Trådstartare
FugitivE skrev:
DayDreameR skrev:
Kul!
Adress?

Tror han menar www.vwgolf.se

Lol, jepp det var vwgolf.se jag menade. Typiskt att glömma adressenpå vad man annonserar..tongue

Peace!

677 Inlägg
27 maj 2006
Ok, nått fel på GTIklubben eller?

Administratör
2 980 Inlägg
27 maj 2006
jo det finns en del "fel" på gtiklubben och en välldig ovilja att bättra sig men om detta nya forumet är bättre vet jag ju inte, dock så har dom indexerat bilmodellerna vilket jag tycker är bra och det har jag efterlyst rätt länge på gtiklubben..................

En kopp av den svarta såsen...

9 Inlägg
27 maj 2006
Trådstartare
Nu vet jag inte riktigt om det är skrivit i sten men måste man inte ha en -> Gti, för att vara med i gtiklubben.? Tycker att namnet skvallrar lite om det.
Är det inte så tycker jag att de borde byta namn.

Tycker inte att det är en fråga om vad som är bättre utan vad man själv föredrar. Och jag personligen föredrar vwgolf över gtiklubben, som sagt: jag tycker det. Gör man inte det och är nöjd med gti så jätte bra, stanna där då, ingen som håller ett vapen mot era huvuden.

Annars är ni "alla" (golf ägara) välkommna att bli medlemmar. Kan väl vara med i båda annars? Fler ställen att få respons och hjälp på.

MVH Pelle
Senast redigerat av GabberPelle (27 maj 2006)

517 Inlägg
27 maj 2006
Känner mej inte mer rättfärdigad till att nyttja forumet bara för att jag har en GTI nu, än när jag hade en vanlig GL för ett år sedan.. Tycker de e skönt folk som hänger där och som kan vääääldigt mycket om VW o inte bara om GTI-bilarna..  fördelen med Vwgolf.se är att de har fler moderna funktioner än gtiklubben så varför inte båda?

/Martin - Wolfsburg GTI

Administratör
11 955 Inlägg
27 maj 2006
OKidoki, då noterar vi detta smile

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Sök