3846
Sök

saab 99 tank

10 Inlägg
3 januari 2009
Trådstartare
Är det någon som har en aning vad en tank till saab 99 kostar? har blivit hål i min och jag känner inte riktigt för att svetsa, håller väl ändå inte så länge?  hmm

/Fija

2 021 Inlägg
3 januari 2009
klart de gör, se bara till att den e 100% tom på bensin, skölj igenom flera ggr, sen kan du ju även tenna eller köra me kemiskt mettal eller någe

644 Inlägg
3 januari 2009
Jag har lagat 2 tankar med plastic padding tanktätning och det har hållt flera år utan problem.

lastbils chaffis......
299 Inlägg
3 januari 2009
synd du inte märkte de tidigare gav bort en i plast till en kompis impalaprojekt då min gamla 99a sk bli folkracebil efter en krock i förra vintern... men de borde funka fint att svetsa är väl plåttankar på dom äldre 99orna.... kan dock höra med han om den passa om inte så hör ja av mig.....

i wish my lawn was emo so it would cut itself!

Proffa
282 Inlägg
3 januari 2009
Hör efter en plasstank från en skrot..kan ju inte kosta många hundra..?

10 Inlägg
4 januari 2009
Trådstartare
Får kika på det, plastic padding har någon kompis lagat sin tank med också, men sägs att det inte håller så länge? :S hade ju vart det enklaste alternativet.. Tack för svaren, ngt måste jag ju göra åt det smile

/Fija

12 Inlägg
9 januari 2009
Plasttank... E bra grejer.. Här med starkeboskroten...

Saabvilde!
1 708 Inlägg
9 januari 2009
Fija skrev:
Får kika på det, plastic padding har någon kompis lagat sin tank med också, men sägs att det inte håller så länge? :S hade ju vart det enklaste alternativet.. Tack för svaren, ngt måste jag ju göra åt det smile

Usch då, låter som en riktigt illa idé då det är finspackel.. tongue

Mvh Michael

God created weak gearboxes for SAAB to give the Volvo suckers a slight chance! ;)

Sök