Vad är skillnaden eller är det ingen skillnad, säg såhär att man köper sig en 740 gl tex och turbokonverterar den då blir det problem att besiktiga den, men om man lägger i en motor som är till för turbo mm är det lika mkt problem då åxå???
jag var kanske inte tydlig nog men jag var inte ute efter vad det skulle kosta mellan dessa skillnader, utan om det är mer ok på bes med en motor som är gjord för turbo, vilket inte ändrar avgasvärden mm
jag var kanske inte tydlig nog men jag var inte ute efter vad det skulle kosta mellan dessa skillnader, utan om det är mer ok på bes med en motor som är gjord för turbo, vilket inte ändrar avgasvärden mm
Ja de är mer ok men det är fortfarande inte ok eftersom att du behöver värre bromsar m.m innan de är besiktningsbart
Lättast är att ta en gammal sur40 utan katt, och byta till en nyare turbomotor MED katt, Eller lättare och lättare, men det blir iaf mindre strul med SBP, då som vill ha bort ickekatt bilar från gatorna.
Lättast är att ta en gammal sur40 utan katt, och byta till en nyare turbomotor MED katt, Eller lättare och lättare, men det blir iaf mindre strul med SBP, då som vill ha bort ickekatt bilar från gatorna.
Du måste fortdarande ha bromsar och annat skit för att klara besiktningen
Lättast är att ta en gammal sur40 utan katt, och byta till en nyare turbomotor MED katt, Eller lättare och lättare, men det blir iaf mindre strul med SBP, då som vill ha bort ickekatt bilar från gatorna.
Du måste fortdarande ha bromsar och annat skit för att klara besiktningen
Japp ja vet, men det är bara motorn jag är intreserad av att få vet hur det går genom portarna???
Lättast är att ta en gammal sur40 utan katt, och byta till en nyare turbomotor MED katt, Eller lättare och lättare, men det blir iaf mindre strul med SBP, då som vill ha bort ickekatt bilar från gatorna.
Du måste fortdarande ha bromsar och annat skit för att klara besiktningen
Japp ja vet, men det är bara motorn jag är intreserad av att få vet hur det går genom portarna???
Jaa motorn går igenom men den går inte igenom besiktningen för de.
Lättast är att ta en gammal sur40 utan katt, och byta till en nyare turbomotor MED katt, Eller lättare och lättare, men det blir iaf mindre strul med SBP, då som vill ha bort ickekatt bilar från gatorna.
Du måste fortdarande ha bromsar och annat skit för att klara besiktningen
Om jag inte kommer ihåg fel så är väl 700-karossen godkänd för 238hk??