chrizz skrev:
Meningen är att man inte ska kunna skapa x antal konton och rösta ned/upp bilar hur som helst. Det kan låta orimligt att någon orkar registrera 20 konton för att rösta ned bilar, men det har hänt. Stängde av ett 15-tal användare härom veckan pga just det. En och samma användare alltså, men 15 konton.
Det är inte längre möjligt om man gör så här.
Jag har ett till knep i bakfickan dock som jag eventuellt kommer prova också, vilket isåfall ändå tillåter alla rösta.
Okej...det kan jag först..men, är det verkligen så många som gör så?..alltså, skapar 15 konton bara för att jävlar med folk...?
Idioter kommer de alltid finnas, HUR många system å säkerhetsspärrar man än har inbygggt, men, ok..jag förstår din tanke.
Jag kan bara prata för mig...och jag har verkligen (utan å skryta) varit med från början.
Du hade en Sida förr som hette Chrizz.nu...va väl 2 år sen el så...
Å sen har jag vart på den å dom efterkommande sidorna i princip nån gång varje dag.
Och jag röstar för det mesta 3:or el 4:or...ibland 5:or såklart...oftare än jag röstar 1:or...i princip aldrig..då ska bilen va i vääldigt dåligt skick.
Så..det va min lifestory..
...nej men, ville bara ge lite perspektiv på de hela.
Kommer alltid finnas "goda" å "onda"..
ok!...ha de bra
Och, fast jag tycker att detta förslag är dåligt så tycker jag din sida är en av dom grymmaste när de gäller bilar!
mvh Marcus