12 januari 2009
Trådstartare
Startmotorpunktse skrev:
En sak som du bör tänka på är att det är väldigt dålig värmeutveckling med Xenon och många bilar inte har spolning för helljuset. Jag skulle rekommendera 50W till helljuset eftersom det annars slaskar igen om det är runt 0 grader.
55W satserna är till halvljus och helljus, 35W satsen är till dimljusen. Dvs nemas problemas
För att halvljuset ska vara godkänt enligt bilprovningen måste bilen vara utrustad med automatisk nivåreglering samt högtrycks spolning på halvljuset, kan vara bra att känna till.
Och detta känner jag också till sedan länge då jag funderat på xenon ett bra tag nu.
Tackar för svaren iaf
PMPerformance skrev:
de är bara att lägga dom där de känns bäst för dig så dom inte kan ramla ner och skada något. jag använde stripes att dra fast mina ballaster fast de känns bättre att skruva fast dom. jag ser utrymmet mellan batteriet och innerskärmen som ett mycket bra ställe att lägga den på.
Vet faktiskt inte hur jag ska lösa fastsättningen, speciellt eftersom jag inte ens kollat på högersidan ännu utan bara vänstersidan där batteriet sitter.
"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P