4137
Sök

VARNING, kop aldrig fran den har sidan i usa

5 Inlägg
29 januari 2009
Trådstartare
#1
www.volvomotorsports.com

Han ar en riktig tjuv, Han heter Terry Coon, han lurade mig pa 20000 kr.

Ar det non mer som vet det skriv garna.

Han har varsta hemsida, ni kan kolla, men man skickar pengarna och han skickar aldrig sakerna ni har bestallt,


Mästare
2 947 Inlägg
30 januari 2009
#2
Om man har blivit av med 20k så kan man väl förklara lite mer ingående än med en mening?

EDIT: Jag var inte trött, jag hade postat i en likadan tråd. Du behöver ju inte göra en tråd om detta i varje forums-del!
Senast redigerat av KimVsWorld (30 januari 2009)

Senast redigerat av KimVsWorld(Idag 22:03:00)

465 Inlägg
30 januari 2009
#3
sidan verkar ju seriös ivf....

Sanizz
30 januari 2009
#4
Hade aldrig ens fått tanken att lägga över 20K i förväg till någon. Spec inte till USA. Känner verkligen med dig, känns som folk bara luras nu för tiden. Bra att du initiativet (stavning) och varnar andra.

7 100 Inlägg
30 januari 2009
#5
ja tyckte ochså att sidan verkade seriös!

sen vore de bra att skriva hur han gjorde de och på vad så att man vet!

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

* Klåpare
1 718 Inlägg
30 januari 2009
#6
Det är lite svårt att hålla koll på diskussionen när du har gjort flera likadana trådar...

Kan du be en moderator låsa de andra två (som jag sett hittills) "citera in" alla andra inlägg i den sista så blir det lite lättare smile

Tråkigt med pengarna btw...

Edit: Tappade räkningen.. Är det fyra eller fem likadana trådar? tongue
Senast redigerat av Gulmun (30 januari 2009)

Klokhet kommer av erfarenhet och erfarenhet kommer av dumheter.

20 Inlägg
30 januari 2009
#7
Finns många rötägg ute nu som försöker lura folk! Själv skrev jag här i forumet förra veckan precis som du gjort för att varna folk men min tråd blev spärrad då jag gav ut namnet på personen som blåser folk!

Det gäller att ha mod att vara den man är och att inte tappa modet för att man är den man är.

Administratör
11 858 Inlägg
30 januari 2009
#8
Det är inte tillåtet att hänga ut folk i forumet. Personen ifråga finns inte representerad här och vi kan alltså omöjligen veta om du talar sanning eller helt enkelt vill smutskasta.

Låser tråden därför.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."


Sök