hej! som ni läste ja ska byta spakställ i en 945 automat till manuell är det mkt jobb?? med själva bytet sitter det skruvat eller svetsat?? är tacksam för alla svar
de är ju mer än spakställ som måste bytas om du ska bygga om till manuell.
Kopplingspedal Huvudcylinder och slavcylinder Svänghjul Kardan Låda med tillhörande spakställ givetvis Växellåds balk Bakaxel om du vill åka med vettig utväxling
de är ju mer än spakställ som måste bytas om du ska bygga om till manuell.
Kopplingspedal Huvudcylinder och slavcylinder Svänghjul Kardan Låda med tillhörande spakställ givetvis Växellåds balk Bakaxel om du vill åka med vettig utväxling
tror jag fick me allt
kopplingspedalen sitter i spakstället=) allt annat vet ja redan bakaxel behöver ja inte byta
de är ju mer än spakställ som måste bytas om du ska bygga om till manuell.
Kopplingspedal Huvudcylinder och slavcylinder Svänghjul Kardan Låda med tillhörande spakställ givetvis Växellåds balk Bakaxel om du vill åka med vettig utväxling
tror jag fick me allt
kopplingspedalen sitter i spakstället=) allt annat vet ja redan bakaxel behöver ja inte byta
de är ju mer än spakställ som måste bytas om du ska bygga om till manuell.
Kopplingspedal Huvudcylinder och slavcylinder Svänghjul Kardan Låda med tillhörande spakställ givetvis Växellåds balk Bakaxel om du vill åka med vettig utväxling
tror jag fick me allt
kopplingspedalen sitter i spakstället=) allt annat vet ja redan bakaxel behöver ja inte byta
va?
han menar nog PEDALställ..
det du behöver byta är :
främre kardan. svänghjul. sätta dit koppling och slavcylinder. spakställ. ( sitter på den nya lådan )
pedalställ.
och till sist ett stödlager till lådan.
pedalstället är lite jobb att få bort. dock är det inte svetsat.
all affischering utom affischering om affischering förbjuden förbjuden !