Nu kan jag ju säga att jag inte är en frekvent besökare av onsdagsbus trots väldigt stort bilintresse och att man alltid bott i Härnösand för det är inte riktigt min grej. Men det är synd att inte banan utnyttjas till det den är till för, så folk får köra av sig om man har lust. Jag förstår inte varför man bygger en bana för att sedan inte använda den, var det bara en övning för asfaltläggare eller??
Sen kan jag ju säga att jag är inte förvånad för jag har bott i stan i 27år och jag tror de som styr inte har lyckats med att göra nånting bra för fem öre under dessa år. Allting är ett problem i den här stan, antingen att det stör för mycket eller att det byggs nåt nytt som inte funnits där förut. Felprioriteringar på curlinghall, kulturstöd till norrdans och sedan en satsning på mångkulturen som inte var nån höjdare.
Innan min tid tackades det även nej till etablering av Ikea här, vem fan tackar nej till nåt sånt, bra jobbat..
Hoppet är väl att alla gnällspikar snart hamnar på hemmet eller försvinner pga av naturligt bortfall om trenden ska vända.
Hoppas det löser sig med banan, väldigt trist när evenemang försvinner från stan.
Senast redigerat av Niklasw (9 februari 2009)
Pontiac Lemans 67a cab "Projekt LTO" + Bmw 540iM 6vxl 1 av 226 :) Har även en japansk pendlarbil