3556
Sök

Fotad när man råkar få släpp på baken i en skitgo kurva, vad göra sen?

VW-nörd?
4 332 Inlägg
5 februari 2009
bara o säga att bilen stod parkerad och eventuell snörök e för att de blåste mkt runtom tongue

blacken
5 februari 2009
när man råkar få släpp på baken i en skitgo kurva, vad göra sen?

Torka arslet.. tonguelol

Allmänt envis
12 512 Inlägg
5 februari 2009
blacken skrev:
när man råkar få släpp på baken i en skitgo kurva, vad göra sen?

Torka arslet.. tonguelol

lol big_smile lol

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

4 637 Inlägg
5 februari 2009
Hehe, bara jag som märkt av att vissa tanter och gubbar ler när man sladdar runt på snön? De kanske tänker de tillbaka på den gamla goda tiden då de själv körde bil... Men vissa gamlingar växer aldrig ifrån sladdandet! Senast jag såg någon gamling lägga upp en sladd var det en skitgammal gubbe i en 740 full med tanter. Jävlar vilket leende han hade!

Tänte på en till sak, har folk inget sladdintresse numera? Varenda stor snötäkt parkering idag var helt osladdade... Inga bilspår ens på vissa och det borde locka till sig folk. Visserligen var det inga mängder med snö så däcken tog upp asfalten men lite lek unnade jag mig. Får till snyggare och snyggare sladdar även fast jag sällan leker. Och alla parkeringar utan bilspår fick några spår tack vare mig.
Senast redigerat av EmilHammarlund (5 februari 2009)

Allmänt envis
12 512 Inlägg
5 februari 2009
EmilHammarlund skrev:
Hehe, bara jag som märkt av att vissa tanter och gubbar ler när man sladdar runt på snön? De kanske tänker de tillbaka på den gamla goda tiden då de själv körde bil... Men vissa gamlingar växer aldrig ifrån sladdandet! Senast jag såg någon gamling lägga upp en sladd var det en skitgammal gubbe i en 740 full med tanter. Jävlar vilket leende han hade!

Tänte på en till sak, har folk inget sladdintresse numera? Varenda stor snötäkt parkering idag var helt osladdade... Inga bilspår ens på vissa. Visserligen var det inga mängder med snö så däcken tog upp asfalten men lite lek unnade jag mig. Får till snyggare och snyggare sladdar även fast jag sällan leker.

Haha såg precis samma sak i går, en gammal gubbe som ställde upp sin 740 i en kurva big_smile
Vet inte om sladdintresset har svalnat eller inte, men här hemma finns det kvar i alla fall.

Avstängd
519 Inlägg
5 februari 2009
äsch, dem vill bara ha lite snygga kort att lägga i samlingen big_smile skit i dem, sladda på smile

Bättre en kråka i näsan än en skata i sängen..
Jag har inte alltid rätt :)

4 637 Inlägg
5 februari 2009
Rquired skrev:
EmilHammarlund skrev:

Tänte på en till sak, har folk inget sladdintresse numera? Varenda stor snötäkt parkering idag var helt osladdade... Inga bilspår ens på vissa. Visserligen var det inga mängder med snö så däcken tog upp asfalten men lite lek unnade jag mig. Får till snyggare och snyggare sladdar även fast jag sällan leker.

Haha såg precis samma sak i går, en gammal gubbe som ställde upp sin 740 i en kurva big_smile
Vet inte om sladdintresset har svalnat eller inte, men här hemma finns det kvar i alla fall.

Det värsta jag sett var en gubbe 75+? stå och bränna gummi med sin fina 240.sad En lång historia men vi trodde det var brand först när vi bara såg röken och kände lukten... Så gubbkörd bil kanske inte är det bästa köpet alltid när man letar begagnat? lol Men detta var väl ett extremt undantag. (Full gubbe som blivit osams med tanten?)

Klockan var inte så sent på eftermiddigen när ja sladdade så det kanske var fler som lekte av sig framåt kvällen. Fick några underbara långa sladdar  Biltemaparkeringen, bästa sladdarna hittills i mitt liv. smile De långa mjuka sladdarna är roligast och nyttigast för bilen.

Trots två vintrar har jag ännu inte fått någon oönskad sladd alls p g a rwd trots att gubben på halkkörningsutbildningen typ sa att man var död i första kurvan om man har rwd, det är sådana personer som sprider falsk fakta som alla går på mad.)
Senast redigerat av EmilHammarlund (5 februari 2009)

Allmänt envis
12 512 Inlägg
5 februari 2009
EmilHammarlund skrev:
Rquired skrev:
EmilHammarlund skrev:

Det värsta jag sett var en gubbe 75+? stå och bränna gummi med sin fina 240.sad En lång historia men vi trodde det var brand först när vi bara såg röken och kände lukten... Så gubbkörd bil kanske inte är det bästa köpet alltid när man letar begagnat? lol Men detta var väl ett extremt undantag. (Full gubbe som blivit osams med tanten?)

Klockan var inte så sent på eftermiddigen när ja sladdade så det kanske var fler som lekte av sig framåt kvällen. Fick några underbara långa sladdar på Biltemaparkeringen, bästa sladdarna hittills i mitt liv. smile De långa mjuka sladdarna är roligast och nyttigast för bilen.

Trots två vintrar har jag ännu inte fått någon oönskad sladd alls p g a rwd trots att gubben på halkkörningsutbildningen typ sa att man var död i första kurvan om man har rwd, det är sådana personer som sprider falsk fakta som alla går på mad.)

Håller med, dom borde fan inte få vara lärare på ett sånt ställe när de är partiska. Men ändå, inga oönskade eller oprovocerade sladdar här heller. Kompisen blev mkt förvånad efter ett tag med mig idag, "fan vad stabilt den går". Han trodde jag skulle få parera i varje kurva typ tongue

223 Inlägg
25 februari 2009
polaren blev tagen när han körde moppe på en rundell här i området tongue han blev fottad.

kärlek växer inte på träd, det köps i volvobutiken.

1 948 Inlägg
25 februari 2009
Team-Adolfsson ... hur jävla mycket moms lägger du på egentligen... "100 tal gånger...." big_smile

herr
321 Inlägg
25 februari 2009
Thorssa skrev:
Att de tar kort på dig är ju ingen fara men att berätta det på ett internetforum där vem som helst kan gå in och läsa är ju mindre smart kanske...

jo, förutom att ingen kan bevisa att han skrev det

Kiss my palewhite ass
1 898 Inlägg
25 februari 2009
Freddeponken skrev:
Team-Adolfsson skrev:
jag har blivit fottad av gammal gubbar å kärringar hundratals gånger inga poliser har hört av sig än tongue

Pinsamt om en kärring eller gubbe fotat dig, då har det gått alldeles för sakta! bara för en tant att få upp en kamera tar det väl säkert 10 minuter big_smile

Haahhaah, den där var fan bra! Stämmer också xD HAHA

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården

Sök