Det tar sej.. Ser riktigt bra ut. Ratten satt klockrent.
Några andra planer för bilen under vintern?
Tack, jo ratten passade perfekt tycker jag med! Har genomfört det mesta av mina planer som du ser på de senaste 2, 3 sidorna: Baklucka, luftfilter, polerat ventilkåpa, bytt växellådsolja, bytt ratt, byggt fäste till Sony PSP, baslåda och mer som jag glömt ;P
ratten var ju skitsnygg! vilket underbart vinterväder ni har där btw wink
Tack du Jo solen strålar och 5+ här, fast det är storm
Fan den här tråden hade man inte titta in på ett tag, jäklar va rent du har i garaget då hehe Mycket clean och jäkligt fin bil du har De där med bakluckan är ju skitsamma, bara tränade ögon som ser det.. Tycker du håller bilen ren och snygg på varje bild
Riktigt fin 200sx du har . men som många säger en sänkning så skulle den göra sig bättre, men du skrev något med att du inte kom in i garaget då? då får du väl modda infarten då .. men lycka till med bilen annars! du har lyckats bra så här långt
Fan den här tråden hade man inte titta in på ett tag, jäklar va rent du har i garaget då hehe Mycket clean och jäkligt fin bil du har De där med bakluckan är ju skitsamma, bara tränade ögon som ser det.. Tycker du håller bilen ren och snygg på varje bild
Keep on! mvh kimpa
Kul att du titta in igen Håller koll på din tråd ofta själv så... Sant det med bakluckan men fortfarande störande, och garaget är lite väl pedantiskt kan jag hålla med om
Riktigt fin 200sx du har wink. men som många säger en sänkning så skulle den göra sig bättre, men du skrev något med att du inte kom in i garaget då? då får du väl modda infarten då wink.. men lycka till med bilen annars! du har lyckats bra så här långt smile
Mvh Marcus
Den tar i om man kör lite för fort nu, skrapar i spoilern. Men sänkning kommer detta året iaf