höll på att missa dina framtidsplaner trodde att det var ett dött projekt.. såg där det stog under ljud att du inte hade några framtidsplaner hoppas det går bra med bilen den ser fräch ut.
Tack alla... jo den är extremt välskött. Samma ägare i hela 8 år. Bilen har endast gått 9700 mil så den är så gott som ny
tecman, visste att någon skulle missuppfatta det
Streckkoden, gillar din bil extremt mycket, och jag har faktiskt köpt ett par Ace Targa/Monaco redan, påväg hem... fast det är 17" Hoppas du inte ser det som copycat, men dom passar grymt bra på 200sx.
Det värmer att höra.. Nej då jag bryr mej inte om att du har handlat likadana fälgar som jag har. Finns säkert flera som åker med ACE fälgarna. Däremot så ska jag montera en annnan uppsättning fälgar efter bes..
Tack alla... jo den är extremt välskött. Samma ägare i hela 8 år. Bilen har endast gått 9700 mil så den är så gott som ny
tecman, visste att någon skulle missuppfatta det
Streckkoden, gillar din bil extremt mycket, och jag har faktiskt köpt ett par Ace Targa/Monaco redan, påväg hem... fast det är 17" Hoppas du inte ser det som copycat, men dom passar grymt bra på 200sx.
Update snart, så fort något värt att visa händer
9700? satan vad lite, ja den va asfin hehe dem fälgarna e klockrena lycka till!!
Update snart, så fort något värt att visa händer
herre jävvlar!! bara 9700 mil? inte illa!! ruggigt fin bil du fått tag på då
får följa detta och se hur det kommer spåra ur till sist hehe
(hmm tro om man nånsin kommer lyckas få upp en projekt tråd för sin egna bil?)
Att få upp en projekt tråd är inte så svårt, bara man ser till at ha lite framtidsplaner samt att man görr något, det behöver ju inte vara extremt, det är heller ingen som sagt att projektet ska gå på 2 veckor heller, det kan ju vara ett långtids projekt. Ett exemplar är sherlias flitiga bygge Sj arbetar man på sin egna tråd med en budget av endast 1050 kr imånaden + lite xtra av generösa morföräldrar och föräldrar
Bara fantasin sätter stopp ^^
Förlåt att jag lånade din tråd joQ men var bara tvungen att skriva det ^^
Beställde en miniskylt fram på vägverket idag. Hur lätt som helst, bara att ringa och säga regnr. och hänvisa till nya regler. Kommer snart i brevlådan och kostar 60 kr
Update, kommentera nu. Fälgarna kommer i veckan nu
UPDATE - 28 April Tog ner bilen till havet och tog några bilder, det nya är nu vita blinkers, miniskylt fram. Detta blir sista bilderna innan fälgarna kommer