17 mars 2009
Trådstartare
Ja krocka med min bil för ngn dag sedan,
då jag kör långsamt ut från en pakeringruta ( hade backat in tidigare ) så jag kör ut fronten ser att det står en bil som är HELT felpakerad å skymmer sikten. Rullar fram lite till å har jag mer än hela fronten ut, inte vid förare dörren utan enbart där motorhuven sitter. å då ser jag en bil komma i en hög hastighet å smäller in i min front. Kan säga så mycket att min bil stog HELT stilla.
och ja, jag vet att detta är mitt fel att jag kommer ut från en pakeringsruta, men hur kan polisen få detta till att det är hans fel å den pakerades fel?
Kan säga så mycket att polisen ringde ut den som hade pakerat fel å gav böter och sa till dom att deras bil kan har gjort denna olyckan. Så polisen tog bilden från min vinkel som jag hade rullat ut. Tror ni att dom kommer att skicka detta till Försäkringsbolaget?
Jag hade halvförsäkring på bilen, det borde ju ge ersätting för en ny? Men sen prata dom på försäkringen om att jag inte hade de utan jag hade ngn allrisk som gör att jag bara betalar 1000, men för att jag e under 24 så får jag betala 1000 extra!
Du kö inte med fötterna, du kör med hjärnan!