när jag var ute med bilen och körde, så helt plötsligt så flög det in glykol genom fläktarna i bilen. jag såg ingenting och jag fick ingen luft:P..
ringde upp en kompis och han sa att det måste vara en slang som läcker och att man kan köpa tätningsmedel som fixar det. men om nu inte tätningsmedlet skulle hjälpa, måste jag riva hela instrumentpanelen för att fixa en slang eller vad?
Kan även vara värmepaketet som har sagt upp bekanskapen med din bil. Det bästa är att byta slang, eller hela värmepaketet och skippa dessa tätningsmedel.
Kan även vara värmepaketet som har sagt upp bekanskapen med din bil. Det bästa är att byta slang, eller hela värmepaketet och skippa dessa tätningsmedel.
var byter jag denna slang som du säger och hur byter man hela värmepaketet som du påstår? inte så kunnig inom detta
Kan även vara värmepaketet som har sagt upp bekanskapen med din bil. Det bästa är att byta slang, eller hela värmepaketet och skippa dessa tätningsmedel.
var byter jag denna slang som du säger och hur byter man hela värmepaketet som du påstår? inte så kunnig inom detta
På passagersidan, kan du ta ner några paneler, där bakom ska du se ett värmerpaket. För att byta detta, så har jag ett svagt minne att du är nog tvungen att ta ner hela panelen. Men annars, om du har råd. Köp Haynes reperations handbok för 850.
Kan även vara värmepaketet som har sagt upp bekanskapen med din bil. Det bästa är att byta slang, eller hela värmepaketet och skippa dessa tätningsmedel.
var byter jag denna slang som du säger och hur byter man hela värmepaketet som du påstår? inte så kunnig inom detta
På passagersidan, kan du ta ner några paneler, där bakom ska du se ett värmerpaket. För att byta detta, så har jag ett svagt minne att du är nog tvungen att ta ner hela panelen. Men annars, om du har råd. Köp Haynes reperations handbok för 850.
hmm, asså jag har den boken faktiskt men där står det nåt om värme element om det är de du menar, för att där står det att man ska ta bort hela panelen
var byter jag denna slang som du säger och hur byter man hela värmepaketet som du påstår? inte så kunnig inom detta
På passagersidan, kan du ta ner några paneler, där bakom ska du se ett värmerpaket. För att byta detta, så har jag ett svagt minne att du är nog tvungen att ta ner hela panelen. Men annars, om du har råd. Köp Haynes reperations handbok för 850.
hmm, asså jag har den boken faktiskt men där står det nåt om värme element om det är de du menar, för att där står det att man ska ta bort hela panelen
Du får ta ur hela brädan för att byta, ja tyvärr..
På passagersidan, kan du ta ner några paneler, där bakom ska du se ett värmerpaket. För att byta detta, så har jag ett svagt minne att du är nog tvungen att ta ner hela panelen. Men annars, om du har råd. Köp Haynes reperations handbok för 850.
hmm, asså jag har den boken faktiskt men där står det nåt om värme element om det är de du menar, för att där står det att man ska ta bort hela panelen
Du får ta ur hela brädan för att byta, ja tyvärr..
man måste inte ta ut brädan för att byta värmepaket jag har själv bytt mitt på min 850-92:a och det gick relativt bra o byta genom att ta bort mattan på båda sidorna av mittkonsollen och arbeta därifrån men frågan är juh det om värmepaketet verkligen gått? när mitt gick så kom det endast ånga in på framrutan och så pissade mycket av kylarvattnet ner på golvet inget genom fläktarna iaf vad jag märkte det finns väl inga slangar till själva värmen i instrumenten? det är jag iaf osäker på låter juh lite galet o dra värmeslangar uppe i instrumenten bland all elektronik:-P
hoppas du lyckas reda det men samtidigt som du byter värmepaket så bör du byta tätningsringarna och låsplastprylarna(vettefan vad dom heter) framme i torpedväggen det va lite trångt o få i och ur det men det går utan att behöva strippa hela bilen invändigt:-P