3834
Sök

us blaster Black Spider 12".bra eller blää?

7 100 Inlägg
14 december 2007
Trådstartare
hallå
är sugen på nytt ljud och undrar om den här är nånting och ha?

us blaster Black Spider 12"
http://www.fetbas.com/catalog/product_i … cts_id/283

mvh

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

2 123 Inlägg
14 december 2007
Nej.
Skulle aldrig köpa nånting från US Blaster, deras specar på slutsteg stämmer inte för fem öre så varför skulle det göra det på basarna.
Nej köp du dig saker från något mer känt märke.
MVH Fredrik

7 100 Inlägg
14 december 2007
Trådstartare
hmmm jasså okej!

någon annan?

110 Inlägg
14 december 2007
har deras TwinFan 1200SE slutsteg och det funkar riktigt nice, dock vet jag inte med deras basar..

7 100 Inlägg
14 december 2007
Trådstartare
okej.
är sugen på den iaf
kanske blir den ändå smile

6 851 Inlägg
14 december 2007
Antar att du är ute efter dunka dunka i bilen, alltså ingen välljudande bas. Då funkar den basen helt ok. för pengarna.

7 100 Inlägg
14 december 2007
Trådstartare
nja,lyssnar ju inte precis på dunka dunka,utan emocore och sånt tongue
men visst vill ja ha lite dunk tongue

603 Inlägg
14 december 2007
Jag har själv också TwinFan 1200 steget och har faktiskt kopplat in just Black spider 12" hos en kompis och jag tycker den är riktigt bra för pengarna.
Särskillt reagerade jag över att den spelade bra snärtigt, jag gillar egentligen inte 12" element men den tyckte jag spelade riktigt bra. Inte riktigt megatryck men för pengarna och i rätt låda blir det nog inte mycket bättre. Inte i mina öron iaf.

In hoc signo vinces

7 100 Inlägg
14 december 2007
Trådstartare
Senast redigerat av bmx (14 december 2007)

7 100 Inlägg
14 december 2007
Trådstartare
hittade den här ochså,den tycker ja ser skapligt ut smile

http://www.stylingbutiken.se/Shop/Index … d=CSW-1200

Team Tondöv
649 Inlägg
14 december 2007
Jag skulle tveklöst välja Pioneer 307 av dom alternativen som finns i tråden!!

7 100 Inlägg
15 december 2007
Trådstartare
okej tack smile
blir nog kanske den då smile

7 100 Inlägg
15 december 2007
Trådstartare
men ska jag ha 2ohm eller 4 ohm?

16 197 Inlägg
15 december 2007
va ska du driva den me för steg??

"Testar man inte så får man aldrig veta"

7 100 Inlägg
15 december 2007
Trådstartare
evilaudio skrev:
va ska du driva den me för steg??

det vet ja inte än!de ska köpa sen,om ja inte tar de ja har nu,men den orkar nog inte med!
men den är på 1200w,4 kanaligt!
men de blir nog ett nytt steg iaf!

Solfilmsmontör
947 Inlägg
30 december 2007
jag kör/körde (sålt bilen) med en kenwood 12", hade en låda på 47 liter med dubbla portar och den spelade på riktigt bra. Drev basen med ett dls ca12 steg. Så det är vad jag kan rekommendera eftersom jag inte har någon erfarenhet av det andra grejorna.
Senast redigerat av Kornz (30 december 2007)

"Imagination is more important than knowledge..." -Albert Einstein (1879 - 1955)
Att tänka före man talar är som att torka sig innan man skiter.

2 914 Inlägg
18 april 2009
hej nu livar jag upp tråden för jag tyckte det var som inte så intressant att öppna en ny tråd enkomt för detta.
en polare har ett usblaster, usb 1390 heter det och han undrar hur mkt watt det har. kommer inte in på deras hemsida då dom länkar mig till nåt jävla annat ställe (har ingen aning om vad det är för nåt det jag kommer till)
tack i förväg smile
har tänkt driva 2 st 10" rockford power punch i portat med det.

1 400 Inlägg
18 april 2009
kalle_kalle skrev:
hej nu livar jag upp tråden för jag tyckte det var som inte så intressant att öppna en ny tråd enkomt för detta.
en polare har ett usblaster, usb 1390 heter det och han undrar hur mkt watt det har. kommer inte in på deras hemsida då dom länkar mig till nåt jävla annat ställe (har ingen aning om vad det är för nåt det jag kommer till)
tack i förväg smile
har tänkt driva 2 st 10" rockford power punch i portat med det.

Det är kalle anka watt så det är inget att gå effter

Ms-sound @www.criticalmassaudio.com

21 761 Inlägg
18 april 2009
http://export.skytronic.com/product/pro … ?s=201.275

2x190 WRMS i 2 Ohm och 1x350 WRMS i 4 Ohm bryggat, det låter ju inte så ruskigt överdrivet tycker jag. Sedan blir det ju alltid diskussioner om hur bra ljudkvalitet det är i "såna där" steg, men jag har inte provat och kan därför inte kommentera detta. smile

Det står på huvudsidan att US-Blaster och Maxgear (sedan oktober 2008) ingår i Skytronic och därför länkas man dit, sedan får man välja vilket land man vill kolla hos. För att se alla olika modeller så ska man dock kolla under "export". smile
Senast redigerat av Drönirettab (18 april 2009)

2 914 Inlägg
19 april 2009
Drönirettab skrev:
http://export.skytronic.com/product/product.php?s=201.275

2x190 WRMS i 2 Ohm och 1x350 WRMS i 4 Ohm bryggat, det låter ju inte så ruskigt överdrivet tycker jag. Sedan blir det ju alltid diskussioner om hur bra ljudkvalitet det är i "såna där" steg, men jag har inte provat och kan därför inte kommentera detta. smile

Det står på huvudsidan att US-Blaster och Maxgear (sedan oktober 2008) ingår i Skytronic och därför länkas man dit, sedan får man välja vilket land man vill kolla hos. För att se alla olika modeller så ska man dock kolla under "export". smile

aha okej okej smile en kompis har en och dom basarna jag hade förr köpte han, skulle kolla om hur det lät. lät inte så farligt tyckte vi smile MEN dom slår igenom yikes
är sen -94 kan det spela någon roll? är av rockfords "vassare" modell, 10" ligger dom på, portad låda proffsbyggd av en butik i skeå.
vet inte varför, händer iaf på rihannas dont stop the musik. kan tilläggas att dom slog igenom mkt hårdare med mitt steg (2x325 watt rms)
låter jätterent och kan spelas högt på dom "högre basfrekvenserna"

Sök