har ett 5.1 hemma bio system utan dvd-spelare antar att det inte är så intressant mren ja bara kommer med lite förslag
//salabim
Inget fel med förslag, men jag har bara en gammal skruttig TV. Känns lite fel då, har ändå en förstärkare till den med 2 högtalare. Jag hoppas att köp/sälj forumet kommer igång snart. Då kan man börja byta och sälja på allvar. Lite kul ju
aa ja saknar det lite faktiskt löa ut opeln på natten innan köp och sälj stängdes så dan efter när ja skulle in där så fanns det inte:( det va lite surt...
Jag vill inte bara se den, jag vill ha den. Men om du får mitt steg, mina 4 Sonab golhögtalare, min Sonab subbas och så kan du få med en MDS 10" i en ful låda också, byt det mot din 20"
Tyvärr så hittar jag inte någon av dom på internet... Jag vet att det låter lite skumt, men jag gör faktiskt inte det. Golvhögtalarna heter Sonab B 31 och subben heter Sonab CB-101. MDS ser inte mycket ut för världen, men spelade lite med deni bilen när jag hade brännt min andra bas och satan vad den spelade för att vara en 10"... Uppskattningsvis ca 500w. Står inte vad den heter
Blocket.... Här sitter ja på massa utländska sidor och leker expert så letar du på blocket har en Yamaha Center också NS-C55 http://www.blocket.se/vi/20386976.htm?ca=12_s den centern
Blocket.... Här sitter ja på massa utländska sidor och leker expert så letar du på blocket har en Yamaha Center också NS-C55 http://www.blocket.se/vi/20386976.htm?ca=12_s den centern
vi ligger tyvärr inte i samma prisklass. hehe. gillar mer high end å sånna saker. snäppet över hifi. golvarna som e me på bilden kostade en bra bit över 20.000 när dom inhandlades. hähä
Softis skrev:
Har en lös Eq som du OCKSÅ kan få... Blir snart tom här hemma. Men jag vill verkligen ha den *suck*
Oh herregud! Tyvärr så ligger vi inte i samma prisklass, du har antagligen jobb och jag har aldrig haft jobb (typ) Men jag måste ju bara få lägga beslag på din bas, du fattar inte hur mycker jag har tänkt på den. Men jag kommer inte på något sätt att få råd. Därför jag testar med att byta bort allt jag äger och har. Inte intresserad av en 4 månaders pojke som skriker dygnet runt? Har du testat basen i nån bil nångång?
Oh herregud! Tyvärr så ligger vi inte i samma prisklass, du har antagligen jobb och jag har aldrig haft jobb (typ) Men jag måste ju bara få lägga beslag på din bas, du fattar inte hur mycker jag har tänkt på den. Men jag kommer inte på något sätt att få råd. Därför jag testar med att byta bort allt jag äger och har. Inte intresserad av en 4 månaders pojke som skriker dygnet runt? Har du testat basen i nån bil nångång?
kom på att ja har 2 st katter som pissar överallt som ja kan byta bort hahaha^^
jag har spelat den bil en gång. det var en jordbävning i bröstkorgen. om inte 100 på en gång. mig tod det över 6 år att få tag i den... hehe Jo men det borde vi göra. har varit ettnöje att prata med er inatt. adios amigos. hörs imorn
Softis skrev:
Katter vill jag ha!! Haha, synd bara att tanten är allergisk
Men fan, nu måste jag verkligen lägga mig. Vi kan väl skapa en ny tråd om våran lilla disskution som vi har haft här i natt så fortsätter vi i morgon?