3596
Sök

Nissan micra kjolpaket

54 Inlägg
22 april 2009
Trådstartare
nån som har kjolpaket till en nissan micra-88 eller vet vart man kan köpa ett?

1 562 Inlägg
22 april 2009
tveksamt om de finns i Sverige

54 Inlägg
23 april 2009
Trådstartare
mange_240 skrev:
tveksamt om de finns i Sverige

tror inte det heller ja tänkte mer på ett begagnad eller ett krockat som går att fixa

2 122 Inlägg
23 april 2009
kolla hur de ligger till med typ golf 1 eller 2 de är ju lika kantiga som en micra och kanske samma storlek

Volvo 242 -75 Busbil
Volvo 245 -80 Projekt bilen

54 Inlägg
23 april 2009
Trådstartare
Kirre skrev:
kolla hur de ligger till med typ golf 1 eller 2 de är ju lika kantiga som en micra och kanske samma storlek

jaaa! det kan funka tack så mkt:D

660 Inlägg
24 april 2009
Såg en micra på blocket, antar att det är till K10 du letar och det  var en sån och den hade kjolpaket.. Så det borde juh inte vara totalt omöjligt att få tag på sen vad du blir tvungen att betala är väll en annan sak ;P

//Soderqvist

Livets stora gåta, hur kan ett företag som MDS hålla sig kvar i branschen?

54 Inlägg
24 april 2009
Trådstartare
Soderqvist skrev:
Såg en micra på blocket, antar att det är till K10 du letar och det  var en sån och den hade kjolpaket.. Så det borde juh inte vara totalt omöjligt att få tag på sen vad du blir tvungen att betala är väll en annan sak ;P

//Soderqvist

ligger annonsen ute fortfarande?
aa jo det verkar ju vara en riktig raritet i sverige funderar nästan på om man kunde hitta nån som kan göra ett istället snart..
//Salabim_kim

660 Inlägg
24 april 2009
salabim_kim skrev:
aa jo det verkar ju vara en riktig raritet i sverige funderar nästan på om man kunde hitta nån som kan göra ett istället snart..
//Salabim_kim

När jag hade en Nissan Sunny sedan så funderade jag på ett kjolpaket från någon 200sx, detta kanske skulle kunna vara nått till Micran också? Borde inte vara så svårt med lite polyester och glasfiber att få det att passa. Tyvärr så ligger inte annonsen ute längre den försvan ganska fort!

//Soderqvist

Livets stora gåta, hur kan ett företag som MDS hålla sig kvar i branschen?

54 Inlägg
25 april 2009
Trådstartare
Soderqvist skrev:
salabim_kim skrev:
//Salabim_kim

När jag hade en Nissan Sunny sedan så funderade jag på ett kjolpaket från någon 200sx, detta kanske skulle kunna vara nått till Micran också? Borde inte vara så svårt med lite polyester och glasfiber att få det att passa. Tyvärr så ligger inte annonsen ute längre den försvan ganska fort!

//Soderqvist

ok det var ju ganska tråkit...
ja har aldrig gjort nåt sånt är det svårt eller?
MVH:Kim

19 Inlägg
21 maj 2009
Tjena kim!

Jag har faktigst haft just en vit nissan micra -88 med kjolpaket,  (inga brutala kjolar eftersom bilen inte är så brutal i sej tongue men roligare än orginal) bilen är skrotad men ja sparade kjolapket och skärmbreddare, dock är ja inte helt hundra på att allt finns kvar då de ligger i ett förråd en bit bort. Men är du intresserad så kan ja kolla upp de. Har ett par bilder på de om du vill se om de e nåt å ha tongue

Sök