3884
Sök

Hatthylla, storlek på hål för GAS 6x9

39 Inlägg
25 maj 2009
Trådstartare
Softis skrev:
Dom där gångjärnen ska gå att få bort. Kanske kan fixa närbilder tills i morgon?

Ja, det är en bandpass låda. Portad = basen sitter så den syns kan man säga med en slot eller port.

Bandpass är när basen INTE syns (om man inte har plexiglas så klart), alltså sitter i lådan med portar.

Aha okej, tackar=) ska fixas, ska kolla så ja itne råkar ha ändå...

39 Inlägg
25 maj 2009
Trådstartare
https://www1.garaget.org/gallery/archive/99027/668422_44h8db.jpg
Där haru närbild=)

There you go big_smile

4 693 Inlägg
25 maj 2009
Ser ut som att dom bara är limmade rakt på hatthyllan, kan det stämma?

Om den är det så är det bara att bryta bort den. Eller åka till skroten och köpa en hatthylla för 50-100 kr och bryta bort på den istället. Sen är det ju bara att skruva fast den på din nybyggda. Fanns ju hål för det redan smile

Booyakasha!

39 Inlägg
25 maj 2009
Trådstartare
Softis skrev:
Ser ut som att dom bara är limmade rakt på hatthyllan, kan det stämma?

Om den är det så är det bara att bryta bort den. Eller åka till skroten och köpa en hatthylla för 50-100 kr och bryta bort på den istället. Sen är det ju bara att skruva fast den på din nybyggda. Fanns ju hål för det redan smile

Skroten blir mitt alternativ isf. Vill ha kvar riktiga hatthyllan ifall att man säljer bilen senare.. tror dock inte det finns på skroten, känns som att man skulle behöva en stor dos med tur för det, ellerr?

4 693 Inlägg
25 maj 2009
Nej, det tror jag inte. Finns skrotar på nätet också som man kan beställa begagnade dlar ifrån.
Kan tyvärr inga sidor, men jag vet att dom finns. Googla

Booyakasha!

39 Inlägg
25 maj 2009
Trådstartare
Softis skrev:
Nej, det tror jag inte. Finns skrotar på nätet också som man kan beställa begagnade dlar ifrån.
Kan tyvärr inga sidor, men jag vet att dom finns. Googla

will do

39 Inlägg
25 maj 2009
Trådstartare
Hah, hittade en hatthylla för 500:- :S
Aja får väll lösa det på något vänster=)

Sök