4154
Sök

Problem me bakaxlen

44 Inlägg
31 maj 2009
Trådstartare
tjoo va ute o "lekte" lite med min bil lite  och skulle precis varva upp lite o lägga en börn då de small till

efter de så gick de inte o köra  den skramlade vid hjulen och den drev inte framåt  men rulla bilen när den va avstängd gick

kan de va bakaxlen  som gett sig ?

volvo bara går å går

mulle mek
679 Inlägg
31 maj 2009
emil_740 skrev:
tjoo va ute o "lekte" lite med min bil lite  och skulle precis varva upp lite o lägga en börn då de small till

efter de så gick de inte o köra  den skramlade vid hjulen och den drev inte framåt  men rulla bilen när den va avstängd gick

hahah kan det nog vara tongue dem håller inte  för o leka  med hela tiden. dem är inte förstärkta direkt för o klara av sån påfrestning/belastning som dem får vid burn och lek tongue

Gasar tills det Rasar !!!

Palfinger tekniker
1 248 Inlägg
31 maj 2009
är det en vanlig diff i bilen? altså ingen diff spärr. är det inte det så kan jag nästan lova att du ha spräckt något drev i bakaxeln..

44 Inlägg
31 maj 2009
Trådstartare
ja ja tror de kan vara så ja med tongue

volvo bara går å går

44 Inlägg
31 maj 2009
Trådstartare
r3zz1 skrev:
emil_740 skrev:

hahah kan det nog vara tongue dem håller inte  för o leka  med hela tiden. dem är inte förstärkta direkt för o klara av sån påfrestning/belastning som dem får vid burn och lek tongue

nej dom är ju inte förstärkta direkt he he tongue

volvo bara går å går

mulle mek
679 Inlägg
31 maj 2009
emil_740 skrev:
r3zz1 skrev:
emil_740 skrev:

nej dom är ju inte förstärkta direkt he he tongue

nopp tongue du får ta o fixa en värre axel ifall du vill leka wink

Gasar tills det Rasar !!!

44 Inlägg
31 maj 2009
Trådstartare
jaa eller svetsa den

volvo bara går å går

Sök