_Wallis_ skrev:
Regga om som lättare bil för att få en annan premie eller vad är det du har tänkt?
Är inte riktigt med på vad det är du frågar om.
Att lätta för att få billigare premie kan du nog glömma om det var det som var frågan.
Att lätta för att få mer effekt?
Elhissar x4 + kablage= 14kg te.x
Du kommer inte märka ngt om du inte tar till brutala medel och då kommer inte dina
barn vilja åka med i bilen mer. Att slänga ut reservhjul och domkraft e bara dumt det
klassar jag som trafikfara, du blir ståendes på någon dum sträcka med mycket trafik
rätt som det är så smäller det, Eller så får du ringa Assistanskåren och det kostar skjortan.
M.a.o billigare och vettigare att ha kvar de grejerna i bilen.
Och en 740 är redan lätt i baken från fabrik, så ska du köra runt med dina ungar i den
på vintern så riskerar du att få sladd ännu lättare och det är väll inte lämpligt med barn i kanske.
Kostnaden för att köpa glasfiber delar är olika beroende på vart du kollar, och hur stabila de ska vara.
Sedan tillkommer lack m,m så det bär iväg ganska fort för ganska lite märkbar effekt på en GL som går som brukis.
Ang att byta tanken för att inte mätarn funkar, så är det inte tanken du behöver byta utan tankamaturen.
Det blev mycket text detta, men lite kort om vissa saker kanske. Inte min mening att det ska låta illa eller ilsket om det låter så, klockan e halv 5 och jag e trött som en pottsork så jag orkade inte skriva mer. Vh Wallis
Natti natt