Tänkte börja planera mitt bygge i framdörrarna. I dessa hade jag tänkt att använda mig av 2st kitsystem. Vill ha ett med lite drag i men som inte kostar allt för mycket
OKej, då lutar det nästan åt kicker så det är samma märke på basarna som framsystemet Ska nog skicka efter att i slutet av månaden så om någon har nått mer att tillägga så är det bara att skriva!
kicker är ju ett fabrikat utan detaj men kan spela högt som bara fan
Pfft......troligen har du lyssnat på fel grejer eller så har det varit kasst installerat. Nu vet jag inte om dte var Martins egna BMW jag lyssnade i, men det var BARA Kicker i den och den lät riktigt trevligt, Naka-enhet och inget tidskomp (vilket jag störde mig lite på iom ljudbilden). Men detaljrikedomen kunde man INTE klaga på.
Utav dom dära 5 är nog µ-Dimension kittet bäst, dom dyra "blingbling" märken (Kicker, Orion etc) låter inte bra förenn du kommer upp i en högre prisklass. MVH
Tänkte börja planera mitt bygge i framdörrarna. I dessa hade jag tänkt att använda mig av 2st kitsystem. Vill ha ett med lite drag i men som inte kostar allt för mycket
Nån av dessa som ni anser vara vettiga? Tack för svar.
Frågan är svår att svara på. Vilken smak har du lyssningsmässigt? Det är helt avgörande. Själv tycker jag att mutant överraskar och låter trevliga till sitt pris men om ljudet skulle få avgöra skulle jag inte välja någon av de du räknar upp utan gått antingen på Pioneers system eller DLS.
Jag hoppas att vägverket förstår vikten av att hålla avstånd till framförvarande är minst lika viktigt som att hålla hastigheten i trafiken. När ska de börja den kampajen?
Lyssnar på det mesta som får basen att slå mest techno och annat "fjortisdunk". Detta är det första serriösa bygget för mig, så har inte så mycket att jämföra ljudkvaliten med. Kmr nog bli nöjd så länge det inte låter allt för skit på lite högre volymer.