2587
Sök

Angående: aktiviteter i Örebro, där bilarna inte står i centrum

21 Inlägg
7 juli 2009
Trådstartare
Jag är på... om vi blir ett par stycken iaf

DO IT LOW STYLE
1 342 Inlägg
7 juli 2009
Om vädret tillåter och folket är suget är jag mer än gärna på smile

"Unloaded"
1 557 Inlägg
7 juli 2009
Jag är på tror jag, men mekar hellre dit coilovers så vi får se hur fort jag får ihop ett meka-crew =P Men preliminärt på, grilla folket! Alltså, inte folket, utan någon annan form av kött tongue

"When innovation meets passion!"

DO IT LOW STYLE
1 342 Inlägg
7 juli 2009
Mechanimal skrev:
Jag är på tror jag, men mekar hellre dit coilovers så vi får se hur fort jag får ihop ett meka-crew =P Men preliminärt på, grilla folket! Alltså, inte folket, utan någon annan form av kött tongue

Behöver skruva på Golfen så du kan ju räkna in mig i hjälpen till coilisarna.. Men är ju alltid trevligt med ett avbrott i form av grillning också och energipåfyllning smile

296 Inlägg
8 juli 2009
Det var länge sedan jag var ute så det är möjligt att jag dyker upp. Ska dock vidare mot Linköping senare på kvällen så någon annan får stänga haket wink

Volvofreak
356 Inlägg
8 juli 2009
Jag kommer inte! Ska ner till blekinge och till Danmark en sväng=)

// Andreas
S40N T5-04

21 Inlägg
9 juli 2009
Trådstartare
J-P-R skrev:
Mechanimal skrev:

Behöver skruva på Golfen så du kan ju räkna in mig i hjälpen till coilisarna.. Men är ju alltid trevligt med ett avbrott i form av grillning också och energipåfyllning smile

Jag är alltid bra att ha som moraliskt stöd...

"Unloaded"
1 557 Inlägg
10 juli 2009
lorre skrev:
J-P-R skrev:
Mechanimal skrev:

Jag är alltid bra att ha som moraliskt stöd...

Låter som en god idé! Då kör vi på det grappar, sen blire grill efteråt =P jag bjussar på köttet ofc!

17 Inlägg
10 juli 2009
Jag är me, sålänge det involverar ett bra stycke pilsner ;D Fest hemma hos _Dalle_ tycker jag wink

"Unloaded"
1 557 Inlägg
11 juli 2009
Var ju lite dåligt väder igår, får hoppas på bättre nästa helg då det ser ut att bli lika crap ikväll =/

21 Inlägg
3 augusti 2009
Trådstartare
Tjena folket smile

Ska vi försöka dra ihop ngt nu innan vädret blir allt för dåligt???

Sök