läst igenom allt nu och jag är imponerad på all tid du lägger ner:) Fick fart på min motor för några veckor sedan efter en renovering så vet hur det känns med allt:P Följer tråden:)
läst igenom allt nu och jag är imponerad på all tid du lägger ner:) Fick fart på min motor för några veckor sedan efter en renovering så vet hur det känns med allt:P Följer tråden:)
tack tack! jo jag hoppas alldeles snart på en uppstart. kommer blir grejt!
inte varit nån update på ett tag men tänkte berätta att idag så vred jag på nyckeln och den hoppa igång på ca. 2 sek vilket kändes sjukt skönt. från motorn hördes inget missljud eller något tecken på lagerknack iaf går tyst å fint i motorn bortsett från att jag inte har byggt nåt avgassystem ännu. men tycker det är helt sjukt att den har varit i små tusen bitar och ändå startade på 2 sek efter jag byggt upp oljetrycket. hitta inget läckage nånstans och allt lirar som det ska. är man bara grym kanske? imorrn ska jag se vad jag gör åt avgassystem sen så ska jag varmköra och ta en provtur detta har jag längtat efter. tagit ca. 2 månader för hel renovering av bilen och nu är det nästan klart så glad. inga bilder kommer idag iaf. får se om jag orkar filma lite kanske imorrn tycker fortfarande att det är skit tråkigt att skriva projekt tråd då ingen kommenterar flera tusen har läst den men inte många som kommenterar.
imorrn tänkte jag bygga en downpipe så ska ni få se en film iaf
varsgo:P hehe.. film låter riktigt nice;)
hehe a jag hoppas bara ljudupptagningen blir bättre än med mobilkameran för det låter som jag har världens lagerknack typ just nu sitter inte sonden på heller avgaser går direkt ut från turbon
imorrn tänkte jag bygga en downpipe så ska ni få se en film iaf
varsgo:P hehe.. film låter riktigt nice;)
hehe a jag hoppas bara ljudupptagningen blir bättre än med mobilkameran för det låter som jag har världens lagerknack typ just nu sitter inte sonden på heller avgaser går direkt ut från turbon
jo men så e de när man filmar med en sketen mobilkamera haha.. va satstar du på? alltså antalet häst?
kolla in mitt projekt;) "Volvo amazon årsmodell 67 renoverings projekt" o tyck till
jo men så e de när man filmar med en sketen mobilkamera haha.. va satstar du på? alltså antalet häst?
kolla in mitt projekt;) "Volvo amazon årsmodell 67 renoverings projekt" o tyck till
nu är nästan allt klart med bilen än så länge. inte orkat bry mig om att lägga upp bilder å sånt. ska lackas å sen är den i hyffsat skick för att vistas i. laddtryck just nu: 1.2 bar med wt3/t4 turbo. rör på sig ganska bra och laddtrycket kommer förvånansvärt tidigt med tanke på alla skräckhistorier man hört om sent laddtryck å blabla...
fan va bilen går bra snart mantorp också.. härlig start på sommaren