jag har en Primera som ska lagas upp och sendan stylas eller säljas det beror på mitt jätte bra humör!
Märke: Nissan modell. Primera års: 1991 kaross: P10 Sedan Motor. SR20Di
det som ska göra som jag vet nu
[ ] Rostlagas [ ] byta skärn fram på höger sidan [ ] lacka stötfångarn röd och sen sätta fast den! [ ] rengöra tanken på allt socker som nå ungjävlar ha hett dit! [ ] byta soppa pump. blir andra gången nu! [ ]fixa instrumenthuset [ ]byta vindruta [ ] köpa ny blinkers. för de va några ungar här o snodde med sig lite prylar när jag inte var hemma
Kommer inte på allt just nu.
Lämna gärna tips o råd på vad jag kan göra. Kan inte så mycket om japanska bilar!
så ser den ut. ha ingen bild på skadan just nu men de kommer så snabbt sm möjligt:)
idag har jag försökt tage lös tanken. men skruvarna sitter så jävla hårt osså hittar jag inte min 5-56. hade den igår la den vid bilen. osså ha de varit en unge här uteanför idag o pillat på allt. skulle inte förvåna mig om han tog den eller nåt. eller så har jag lagt den på ett väldigt bra ställe:P hehe
så ser den ut just nu. ser lite halv mesig ut:P
ååh. alltid lika roligt att hitta rost.....inte.
spisen.. ett jäkla vark:P
ska åka iväg o köpa en 5-56 nu iaf. updaterar så fort jag kan
fick lös tanken till slut efter många om o men o mååånga svordommar:P men till slit fick vi lös den. ska bara rengöras o skaffa en ny pump o sen upp med skiten igen :S .. känns inge lockande om man säger så. men har man börjat så e det lika br att göra klart skiten
Polarn ligg o skruva. alla bultar satt som berg. helvete va trögt de gick. o sen gick dom av :S få dra ihop de med något annat:P
jo det förstår jag att ni vill ;D . jag försökte få tagpå dom igår men dom ha ju mopeder som e trimmad o kör in i skogen där man inte kan hänga efter. varje gång dom ser eller hör min bil så drar dom iväg i en jävla fart:P men jag ger inte upp ;D
ha rensat tanken på allt grus som några ungar ha hett dit!!
tänkte höra med er om en sak. finns det soppa pumpar på biltema att köpa till Primeran?? en del säger att de MÅSTE vara BOSCH o en del säger att man kan ta vilket märke man vill. o levererar den lika bra tryck? den som "satt" i levererade 2.5 bar. e lite skeptisk om det där.