8000k är inte laglige det heller, xenon som xenon, får inte monteras på halvljus, om inte det finns spolning och automatisk nivå reglering. Men iaf, 8000k är behagligare att köra med tycker jag, 10000blirvälldigt blått och ´´mörkt´´
vad för skillnad på de olika temperatureran i Xenon ? vad är bäst tänkte skaffa mig nått som ser ut som halogen lr nått men endå bättre styrka n halogen 4500k lr finns de lägre ? hur stor skillnad blir de med typ 4500k till 8000k
det man får ha är 4300k. om det sitter orginal. fast det snyggaste är 6000k. i helljus ska du aldrig ha mer än 5000k. för då sitter det blå stick på dom...
jag som har h4or i min bil å refflat glas och jag vill ha bättre ljus och vill inte montera nå extraljus för de är så fult iaf på en audi .. kör nu med 55/100 wattare.. fnns de nån sån kombo med halogen halv å xenon hel på h4sockel? annars hur ska jag göra vill hellst slippa xenon på halv men de verkar inte gå .. så vilken temperatur ska jag välja för att de ska bli bäst? vill inte ha nå blått sken utan nått som liknar halogen men har mkt bättre ljus