3 saker -
1. Du har redan en dumpventil/avlastningsventil/BOV.
2. Den översta lilla anslutningen kallas vakumanslutning, på denna sätter du den slangen som satt på toppen av den originala dumpventilen. Sen ska denna slangen gå vidare till insuget alt. gå till ett T-kors som är kopplat till insuget genom nån slang, men det är irrelevant.
Den undre grova anslutningen sätter du på tryckröret där org. satt. (Förresten vad för turbo har du?)
Den grova anslutningen på sidan sätter du i den återcirkulerande slangen, som mynnar ut nånstans innan turbon.
3. Har du en Mitsu snurra så borde du sätta ett dumplock (beroende på hur mycket du laddar) där org. dumpventil sitter. Har du det så lär du även få dra om en ny slang för återcirkulationen för dumpventilen samt för anslutningen på tryckröret.
Senast redigerat av ZonaX (12 september 2009)
Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX