3dmaxer skrev:
IROC: Man ska gå vid sidan av hojen o leda den baklänges genom en liten 90 graders korsning som är 1,5 meter bred, om jag inte minns fel.
FireTraXX: Att det ska gå med min motorcykel tror jag, det är farsan som är osäker på om den klarar så tajta "kurvor". Men jag tänkte även allmänt om t.ex. en peron kommer o ska köra upp med en Guldvinge eller en chopper. Har de exakt samma "krav" på sig som en som kommer med en Offroad?
Tror det kan vara svinit svårt att gå vid sidan av en Guldvinge o leda den baklänges runt ett hörn.
linuslinje: Hojen är besiktigad och godkänd, och mycket övande ska det bli nu under semester.
För övrigt så kan jag skryta med att jag klarade teoriprovet idag (första försöket).
det är det inte alls för Guldvingen har back
iaf 1500 och framåt, dessutom är en guldvinge så pass bra välbalanserad så du ska klara det ändå.
Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!