Hej, äger just en sådan du funderar på.(fast chippad) Kan säga att ja e grymt nöjd me min! Köpte den i fjolvinter, då hade den gått 12500, nu har den rullat ganska precis 16000. Pensionären som hade den innan hade bytt alla länkarmar i framvagnen, det behövdes inte sa han, men han ville ha det gjort innan det blev glappheter.
Jag har inte märkt av nåt av det övriga som står i ovannämnda inlägg, däremot så har vindrutetorkaren lagt av bak.Vet ej om det är torkarmotorn eller om den bara har slaggat igen.
Jag har bytt tempgivare & en slang. (Den som går mellan turbon & intercoolern & upp ti dumpen. Samt fjädrar runt om. (o självfallet sedvanligt de här me olja, filer å sånt)
Bilen går som en klocka, vilket väder det än är. Startar utan problem trots att den stått utan mv i -25 (har inte tillgång till någon vid jobbet)För mig är det en lagom stor kombi. Tåls att säga igen: JAG ÄR GRYMT NÖJD! Och har absolut inga bilbyten i sikte på nära framtid. Det finns bara en enda nackdel me den å de e att den e lite väl låg, (sportfjädrar på) men de beror ju alles på bilen man köper, den du kika på kan ju ha original) Sen en annan sak för Audi, men det är väl generellt är väl att dom e blådåliga på att få dörrlister att sitta fast=(
My life, My mess