3313
Sök

Spotify till dator

Livsnjutare
403 Inlägg
5 november 2009
Trådstartare
tja, någon som vet vad det programmet heter där man kan föra över låtar från spotify till datorn?

obs detta program är lagligt

Gta Iv 31april

Licenssvetsare
927 Inlägg
5 november 2009
eeh, du köper det la via spotify självt?

President över Brinkland
465 Inlägg
6 november 2009
spotify är en streamintjänst. man kan föra över låtar till datorn, men då kostar det pengar. dock vet jag inte vad det kostar:)

Det man inte minns, det kommer man inte ihåg"

Knegare
718 Inlägg
6 november 2009
För 99:-/mån får du ett så kallat "Premium" account, det vill säga att du slipper massa jobbig reklam..
För 0:-/mån får du massa reklam på "köpet", men wtf. Betalar man inte får Spotify in sina pengar ändå.. smile

Jag betalar, lätt värt det.

William 2009-02-20

VW-nörd?
4 332 Inlägg
6 november 2009
Just det att Spotify INTE får in sina pengar just nu...går back så in i helvete, sorry för offtopic, men folk verkar tro att det är ett stort vinstdrivande IT-företag när det egentligen kan konka när som helst

Livsnjutare
403 Inlägg
7 november 2009
Trådstartare
ofta spotify skulle konka:P  det växer med flera hundra procent varje månad

Gta Iv 31april

Studerande maskiningenjör
1 903 Inlägg
7 november 2009
Reglerna skrev:
§8 Uppmaning till brott
• Du får inte uppmana till brott eller sprida någon annan persons uppmaning till brott.

DFFL
9 020 Inlägg
7 november 2009
-S40- skrev:
ofta spotify skulle konka:P  det växer med flera hundra procent varje månad

Tillväxten är inte allt, de befintliga resurserna måste räcka tills dess att förlust blir till vinst.
När pengarna är slut, investerare dragit sig ur, skivbolagen börjar bli arga och folk slutar betala samtidigt som företagen slutar annonsera, då går det under.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

1 903 Inlägg
7 november 2009
_Fredde_volvo_ skrev:
Reglerna skrev:
§8 Uppmaning till brott
• Du får inte uppmana till brott eller sprida någon annan persons uppmaning till brott.

kan den moderator som skrivit detta förklara för mig exakt vad i min text som är en "uppmaning till brott"?
det är INTE olagligt att spela in streamad musik.

1 926 Inlägg
7 november 2009
_Fredde_volvo_ skrev:
_Fredde_volvo_ skrev:
Reglerna skrev:
§8 Uppmaning till brott

kan den moderator som skrivit detta förklara för mig exakt vad i min text som är en "uppmaning till brott"?

Tänkte just fråga vad som var uppmaning till brott jag också..

Spotify är inte brottsligt.

1 903 Inlägg
7 november 2009
Spelis skrev:
_Fredde_volvo_ skrev:
_Fredde_volvo_ skrev:

jag skrev ett tips om hur TS skulle göra för att kunna spela av musik från spotify med hjälp av ett program.
däremot så förstår jag verkligen inte vad i detta som var olagligt? hoppas att moderatorn som varit framme kan ge mig en vettig förklaring, eller stå för sitt misstag! sånt här blir man jävligt sur på mad

2 337 Inlägg
7 november 2009
_Fredde_volvo_ skrev:
Spelis skrev:
_Fredde_volvo_ skrev:

jag skrev ett tips om hur TS skulle göra för att kunna spela av musik från spotify med hjälp av ett program.
däremot så förstår jag verkligen inte vad i detta som var olagligt? hoppas att moderatorn som varit framme kan ge mig en vettig förklaring, eller stå för sitt misstag! sånt här blir man jävligt sur på mad

Crackade program är väl olagliga?

President över Brinkland
465 Inlägg
7 november 2009
varför skall man cracka spotify, när det är en gratis musiktjänst?tongue

Det man inte minns, det kommer man inte ihåg"

1 903 Inlägg
7 november 2009
Sarge:
okej om det var anledningen så kan jag köpa att dom tog bort posten smile

Brink88:
Nej man ska inte cracka spotify. finns ingen mening med det. vill inte gå djupare på den förklaringen för då kanske man blir beskylld för uppmaning till brott igen smile

Omformulerat inlägg till TS:
ta kontakt med mig via PM och ge mig din msn så ska jag hjälpa dig att lösa ditt problem smile
jag hoppas att jag inte begick något regelbrott nu. då är det bara att ta bort posten igen.
tack för mig!

MVH Fredrik
Senast redigerat av _Fredde_volvo_ (7 november 2009)

Sök