Detta är inget lätt läge, jag har varit där två gånger tidigare, den ena tjejen blev jag senare sambo med i flera år, det var bara en slump vi umgicks ofta, hittade på saker, sedan så råkade vi bara hångla efter att vi tittat på en film. Händer dock inget förens jag skaffade flickvän och då verkade hon bli mer intresserad, tog ca en vecka efter jag gjort slut med min andra tjej så blev vi tillsammans. Den andra tjejen gick inte lika bra, jag sa det till henne då det var jobbigt ibland när man var på krogen osv och 100 killar kom fram hela tiden och hon såg väl att något var fel, och hon tog det bra men sa att framtiden fick visa, och ett halvår senare blev hon tillsammans med en annan kille, vi träffas typ inget längre sedan dess, beror dock mest på henne. Så att berätta är inget fel, man märker egentligen signalerna redan innan men man vill inte tolka dem då de i ditt fall säkert är negativa, jag kände precis samma mot den senaste tjejen jag pratade om att jag märkte att det troligtvis inte var mer, men hoppet finns ju alltid, men jag har lärt mig något och det är att tjejer som ser bra ut är jobbiga att vara tillsammans med.