3055
Sök

Berätta att man är kär?

215 Inlägg
6 juli 2007
Golf_bunny skrev:
Maizer skrev:
Min kompis fredrik.gustavsson här på garaget har ett bra sätt att ta reda på om han har en chans, han tar bruden i fråga på brösten och kollar om han får en smäll. Det slutar oftast med några blåtiror.

Men herregud, man tar inte bara en tjej på brösten för och se om hon är intresserad. Det är väl självklart att man får sig en smäll, om det inte är ens egen flickvän.

Jag tycker det lät bra iaf smile

2 123 Inlägg
6 juli 2007
NoCooL skrev:
Golf_bunny skrev:
Maizer skrev:
Min kompis fredrik.gustavsson här på garaget har ett bra sätt att ta reda på om han har en chans, han tar bruden i fråga på brösten och kollar om han får en smäll. Det slutar oftast med några blåtiror.

Men herregud, man tar inte bara en tjej på brösten för och se om hon är intresserad. Det är väl självklart att man får sig en smäll, om det inte är ens egen flickvän.

Klart man gör, finns väl inge bättre sätt vad jag kan komma på ?
Nej men alvarligt ni måste väl fatta att han bara jävlas med mig : )
Ingen som vill köpa en Integrale btw ?
Mattias pung är nämligen full och han vill iväg till thailand.

"audiot"
287 Inlägg
7 juli 2007
Fredrik.Gustavsson skrev:
NoCooL skrev:
Golf_bunny skrev:

Klart man gör, finns väl inge bättre sätt vad jag kan komma på ?
Nej men alvarligt ni måste väl fatta att han bara jävlas med mig : )
Ingen som vill köpa en Integrale btw ?
Mattias pung är nämligen full och han vill iväg till thailand.

hahahahah, åhfan.

on topic: Ärligt, säg inte ett skit. Det går bara åt helvete. Sry

"... Vi hamnade i alla fall inte på taket"

Kettunen
7 juli 2007
Gjorde samma grej te en tjejpolare . Vi var tajta vänner o jag fick känslor för henne efter ca 3 år. Efter ett tag berättade jag det för henne & Hon tog avstånd från mig och sedan var vi inte alls tajta. Men sedan efter ca 3-4 månader så gillade hon mig men då hade jag redan en annan som jag gillade och hade tappat känslor för ( Tajta tejejpolaren ) så sa jag nej till henne och idag är vi inte polare typ. Hon säger inte ens hej när man träffar henne osv...
Senast redigerat av Kettunen (7 juli 2007)

302 Inlägg
7 juli 2007
Kettunen skrev:
Gjorde samma grej te en tjejpolare . Vi var tajta vänner o jag fick känslor för henne efter ca 3 år. Efter ett tag berättade jag det för henne & Hon tog avstånd från mig och sedan var vi inte alls tajta. Men sedan efter ca 3-4 månader så gillade hon mig men då hade jag redan en annan som jag gillade och hade tappat känslor för ( Tajta tejejpolaren ) så sa jag nej till henne och idag är vi inte polare typ. Hon säger inte ens hej när man träffar henne osv...

vafan konstiga brudar man kan väl fortsätta va vänner även om man har lagt in en stöt cool

Chuck Norris can cook minute rice in 30 seconds.

220 Inlägg
7 juli 2007
Allansson skrev:
ok,, alla verkar tycka att jag ska säga till henne som det är,, men då kommer vi till nästa fråga. Hur fan gör man det på ett snyggt sätt?

Köp en BMW lol

220 Inlägg
7 juli 2007
Maizer skrev:

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHAHA kan inte sluta garva vet inte varför för så skoj var det inte HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Senast redigerat av Ponuts (7 juli 2007)

1 414 Inlägg
7 juli 2007
Det va nån som skrev att man kan typ ta me henne ut o fiska eller vad som helst... nån aktivitet är kanonbra, men va inte stressad av att behöva fråga henne...

Gör saker med henne, typ nöjesfält, ut till stranden, dra me henne o några kompisar o grilla, ut o åk bil på kvällarna o prata,... Prata mycket med henne o låt henne lära känna dig bra o även att du lär känna henne mycket bra (MYCKET VIKTIGT).

När ni gjort lite sånna saker ett tag så kommer det vara ganska självklart om hon är intresserad eller inte och då kan du kanske säga att du tycker om henne. Om hon tycker om dig så kommer du få ett bra svar och eftersom hon umgås med dig så måste hon tycka om dig som kompis i alla fall smile

Vill hon inget mer än ha dig som kompis så kommer hon säga det o ni kommer nog ändå ha en kanonbra vänskap efteråt ändå smile
Senast redigerat av Founder (7 juli 2007)

in any case, knowledge is generally a useful thing in its own right ...
- www.bmwb.se

3 627 Inlägg
7 juli 2007
Det är ju oftast så att man känner att det man är mer än polare.. hur är det när ni träffas? Är ni lixom närgångna (tex. sitter tätt i soffan, eller håller om varann mkt etc.) så vet du att hon troligtvis känner likadant..

Om hon däremot är lite pushig så tror jag inte att hon är intresserad..

Men ska jag va ärlig så tycker jag inte du borde fråga här på garaget.. du märker det så väl själv om det är på G wink Man vet det smile

Kika in och följ gärna projektet! BMW E46 318ti - Vägen mot perfekt stance!
Simple and clean, all you ever need to know ;)

Bobo
8 juli 2007
Detta är inget lätt läge, jag har varit där två gånger tidigare, den ena tjejen blev jag senare sambo med i flera år, det var bara en slump vi umgicks ofta, hittade på saker, sedan så råkade vi bara hångla efter att vi tittat på en film. Händer dock inget förens jag skaffade flickvän och då verkade hon bli mer intresserad, tog ca en vecka efter jag gjort slut med min andra tjej så blev vi tillsammans. Den andra tjejen gick inte lika bra, jag sa det till henne då det var jobbigt ibland när man var på krogen osv och 100 killar kom fram hela tiden och hon såg väl att något var fel, och hon tog det bra men sa att framtiden fick visa, och ett halvår senare blev hon tillsammans med en annan kille, vi träffas typ inget längre sedan dess, beror dock mest på henne. Så att berätta är inget fel, man märker egentligen signalerna redan innan men man vill inte tolka dem då de i ditt fall säkert är negativa, jag kände precis samma mot den senaste tjejen jag pratade om att jag märkte att det troligtvis inte var mer, men hoppet finns ju alltid, men jag har lärt mig något och det är att tjejer som ser bra ut är jobbiga att vara tillsammans med.

Ûbersturmstekare
534 Inlägg
10 juli 2007
Allansson skrev:
Har ett problem, är kär i en av mina bästa kompisar.. Vet inte hur jag ska berätta detta för henne. Är nämligen väldigt blyg när det gäller detta.
Om det skiter sig så vill jag ju inte att det ska kännas helt konstigt att umgås. Hon pluggar i lkpg och antagligen kommer jag börja där i höst också.

Hur tycker ni att jag ska göra?

Säg ingenting. Häng däremot en massa med henne och kör spelet a'la Strauss. Se till att någon/några av hennes inte lika snygga väninnor blir intresserad av dig, var lite lagom neggande men håll ändå grytan kokande osv. Tragiskt men effektivt.

Skogenracing.com
154 Inlägg
10 juli 2007
Det du lär ha i åtanke är att känner hon inte samma så finns risken att förlora en bra vän...
Men hur skoj är det att gå å vara olyckligt kär i en någon?
Så i vilket fall som helst så kan det bara gå åt h*lvete som värst. wink

Allansson
13 juli 2007
kom för övrigt in på lith.

268 Inlägg
15 juli 2007
Allansson skrev:
kom för övrigt in på lith.

kul ju smile.. hur går det med tjejen då? wink

Allansson
15 juli 2007
jodå det går bra. vi ska till ullared på tisdag och köpa prylar som man kan behöva när man flyttar hemifrån.

7 100 Inlägg
9 november 2009
ja nu vill vi veta big_smile

nu är det väll barn,volvo och villa tongue

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

Kiss my palewhite ass
1 898 Inlägg
9 november 2009
Alltså, lägg ner. tongue Att folk orkar sitta och gräva så långt tillbaka ^^. två år sen ^^

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården

4 001 Inlägg
9 november 2009
SM i onödig trådlyftning pågår för fullt på g.org

leta upp den äldsta tråden du kan hitta och skriv ett meningslöst inlägg, ju äldre sedan senaste inlägget och absolut meningslösaste inlägg typ, word eller +1 så har man chans till vinst

Fy fan för att vara nykterist, tänk er att vakna upp dagen efter och inse att bättre än så här kommer jag inte att må

Ointresserad.
936 Inlägg
9 november 2009
Jag vill veta lol

Teabag appreciation club.

Kiss my palewhite ass
1 898 Inlägg
9 november 2009
kolvas skrev:
SM i onödig trådlyftning pågår för fullt på g.org

leta upp den äldsta tråden du kan hitta och skriv ett meningslöst inlägg, ju äldre sedan senaste inlägget och absolut meningslösaste inlägg typ, word eller +1 så har man chans till vinst

Det lär jag få en varning för om jag gör det tongue Skulle inte förvåna mig xD

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården

Sök