4096
Sök

Hur drar jag kablar till slutsteg?

30 Inlägg
7 september 2006
Trådstartare
Hej! Ursäkta att jag skriver så mycket i forumet, kanske är lite tjatigt men jag kan ju inte själv sad måste ha hjälp.

Så nu till frågan: Hur drar jag kablarna från batteriet (under huven) till stereon? Och sedan hur drar man kablarna från stereon till kant listerna på bästa sätt?

Från listerna vid dörrarna kan jag själv smile Just det där i början från batteriet till stereon och från stereon till listerna jag behöver hjälp med..

Bilen är en Mercedes 200E ( w124 ) 92a
Senast redigerat av Metaljimmy (7 september 2006)

Gorgilus addictus
4 756 Inlägg
7 september 2006
Kan tyvärr inte svara på din fråga...MEN du ska inte ursäkta pga att du behöver hjälp....de är det vi på forumet är till för smile

Allt för den där jävla hatten!

458 Inlägg
7 september 2006
Metaljimmy skrev:
Hej! Ursäkta att jag skriver så mycket i forumet, kanske är lite tjatigt men jag kan ju inte själv sad måste ha hjälp.

Så nu till frågan: Hur drar jag kablarna från batteriet (under huven) till stereon? Och sedan hur drar man kablarna från stereon till kant listerna på bästa sätt?

Från listerna vid dörrarna kan jag själv smile Just det där i början från batteriet till stereon och från stereon till listerna jag behöver hjälp med..

Bilen är en Mercedes 200E ( w124 ) 92a

Hmm.. jag hade en 190, vet inte om det är lika men.. På min så fans det hål in till cupén precis
bakom batteriet som är täckt av en gummi liknande sak.. Om det nu finns på din så är det bara att
ta loss den och göra ett hål extra och dra igenom strömen..

Från stereon till kantlisterna:
Du får ju skruva loss så mycket som du behöver och försöka hitta en väg, själv skruvade jag loss
nästan hela inredningen för att det underlättar ganska mycket..

Lycka till!

Sök