Hej på er alla! Ett tag sen man hade något att uppdatera med här men nu är det dags med ett gäng bilder! I söndags var jag ute och fotograferade en mycket fin muskel maskin, Ferrari Testarossa!
Helt klart en fin bil och lät helt gudomligt Tyvärr hade vi lite problem, ca 5 min efter vi börja fotta dog bilen.. så tyvärr nådde vi endast 1 av våra planerade fotomål så jag hoppas ni kan ha lite översikt med detta om bakgrunden känns lite tråkig
Det börja ialla fall ok:
Och sen bara dog bilen.. vi rulla in till sidan och hoppa ut för att undersöka saken närmare..
Tja det går nog inte öppna mer än så här på en ferrari, och nej vi leta inte efter motorn
Inte mycket utrymme här inte!
Hm, kan detta vara felet?
Självklart ögla för att hålla en större motorbåt är ju måste på Ferrari, manligt!
Jag tror / är ganska säker på att jag är ensam om att ha fottat en ferrari bli dragen av en Volvo.. alternativt har vi den första ferrarin som använder Volvo motor.. hihi
Jepp meka meka... lite fint tyckte jag när man ser fötterna hänga ut
Efter lite meckande fick vi ihop bilen.. kunde köra ca 5 min och sen dog den.. verka som den hoppa igång utan problem när den var kall men när värmen börja komma så bara tvärdog hela elsystemet.. aja inget o göra än det bästa av situationen!