4077kr 1'a 56kvm +balkong Då med värme, vatten, basutbud på TV'n, varmgarage, sopphämtning och 2 förråd. Samt fri parkering på gården för mig och gäster.
El, vatten, värme, sophämtning, motorvärmare, snöröjning ja allt ingår.
Jobbade av en del i vår och sommar så slutnotan för hela 2009 blev 5300:- som betalades idag.
Får se vad det blir nästa år. Lite mer jobb att ta åt sig så det kanske inte blir något att betala.
Hur du en kåk för 2000kr/mån där allt ingår? Vem fan hyr du av, tandfen?
håller med! bara lånet borde gå på ca 2000kr/månaden. men han kanske köpte huset cash och då blir det inte så dyrt i slutändan.
Finns ju en del som bor så gött, men då ligger huset på en gård, så har min chef det iaf. Han bor ju i en stor maffig kåk och brevid ligger ett "litet" hus som han hyrar ut.
El, vatten, värme, sophämtning, motorvärmare, snöröjning ja allt ingår.
Jobbade av en del i vår och sommar så slutnotan för hela 2009 blev 5300:- som betalades idag.
Får se vad det blir nästa år. Lite mer jobb att ta åt sig så det kanske inte blir något att betala.
håller med! bara lånet borde gå på ca 2000kr/månaden. men han kanske köpte huset cash och då blir det inte så dyrt i slutändan.
Självkostnadspris kallas det
Vi bodde i kåken när jag var liten. Sen när farmor gick bort renoverades hennes hus och vi flyttade dit. Har sedan hyrt ut den andra fram tills att jag ville flytta dit.
Så nu bor man i eget hus med föräldrarna som närmsta grannar. Dock är det byggnader + väg mellan så det kan gå flera dagar utan att man ens ser dem.
Lämpligt värre. Så kan jag hjälpa till när det behövs.
Så därför skulle det bli ekomomisk värre för oss att flytta till lägenhet. En etta i stan skulle bli dyrare samt att varken jag eller sambon kan tänka oss att bo i lägenhet.
Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg
Självkostnadspris kallas det
Vi bodde i kåken när jag var liten. Sen när farmor gick bort renoverades hennes hus och vi flyttade dit. Har sedan hyrt ut den andra fram tills att jag ville flytta dit.
Så nu bor man i eget hus med föräldrarna som närmsta grannar. Dock är det byggnader + väg mellan så det kan gå flera dagar utan att man ens ser dem.
Lämpligt värre. Så kan jag hjälpa till när det behövs.
Så därför skulle det bli ekomomisk värre för oss att flytta till lägenhet. En etta i stan skulle bli dyrare samt att varken jag eller sambon kan tänka oss att bo i lägenhet.
då förstår jag du har det jäkligt bra med andra ord.
"tänk på att även världens starkaste man får ta i när han skiter!"
I lägenheten jag bott i dom senaste 6 åren började hyran på 2.800 men ligger nu på 3500 efter omfattande renoveringar av huskropp och tak samt balkonger och ventilation! en 3a på 75m2... ingår ej parkering i det priset.,!! men bor nu i Hus !
Faan va billigt vissa bor. Här i Uppsala är förstahandskontrakt på hyresrätter typ omöjligt att få om man inte har stått i bostadskö i minst 20år eller vill bo i nån del av stan dit brandkåren vägrar åka och bilen blir inbrottad varannan helg...
Två på 51kvm och stor balkong på 6:e våningen nästan mitt i stan 3080:- hyra inkl. bredband, kabel-tv och värme. +200:- el +1000:- för garage i källaren +4000-5000:- i lån och amortering