Hej! funderar på att byta mina framstolar i min bmw e30 touring -94 då det lider av den klassiska e30-sjukan (tyget trasas sönder) och undrar då om det finns stolar från andra bmw-modeller som passar eller går att pilla dit utan några större modifieringar? typ e36 stolar
Tacksam för bra svar!
MVH//Jesper
God made the sky blue and white for a reason, he loves BMW ;)
Tja. Jag har e36 skin stolar i min e30 och dom är nästan bult on. man behöver bara göra 2 st järn till dom bakre fästena så man flyttar bulthålen lite. Mycket enkelt gjort
nu blev jag sugen me, du har inga bilder på hur det blev och hur du moddiferade??
Mvh Fredrik
kan ta några bilder nästa gång ja är uppe vid bilen. Men det är väldigt simpelt bara plattjärn med 2 hål i men det passar som handen i handsken och stolen sitter som gjutet
nu blev jag sugen me, du har inga bilder på hur det blev och hur du moddiferade??
Mvh Fredrik
kan ta några bilder nästa gång ja är uppe vid bilen. Men det är väldigt simpelt bara plattjärn med 2 hål i men det passar som handen i handsken och stolen sitter som gjutet
låter riktigt gött! å lägg som sagt upp en bild bara förstår exakt hur du menar men vill se de in action
MVH//Jesper
God made the sky blue and white for a reason, he loves BMW ;)