1843
Sök

Angående: Bilmetro i Gävle! (akta er!)

74 Inlägg
12 april 2010
Trådstartare
vill skicka ut en info om bilmetros plåtverkstad i gävle på kryddstigen!
Läste en artikel om dom i audis tidning för någon dag sedan där de stod att dom börjat fått ut bilarna tidigare och fått nöjdare kunder..

LÅT ER INTE LURAS!
har haft min bil där nu (s2000) i snart ett halvår varav ca 2½månad försvann för att dom "sket" i att skriva en kalkyl till försäkringsbolaget..

tycker personligen att detta är oerhört allvarligt hur dom behandlat mig som kund och när man ringer dom så aggerar dom ignorant och bara skjuter upp bilen helatiden.

jag lessnade till slut o ringde konsumentvägledningen i gävle där dom skrek rakt ut i princip på grund av detta bahandlande av mig.. kommer även att gå ut med detta i tidningen när bilen kommer tillbaka.

Vill bara att ni ska vara uppmärksamma och tänk ännu en gång innan ni lämnar in bilen där. Det finns MÅNGA fler ÄNNU duktigare verkstäder i Gävle:)

««کtعfaи!uک»» Powعr!

Afraid Of Heights
66 Inlägg
15 april 2010
Du skulle fråga om du fick lämna bilen till Söderberg mitt i mot, ända verkstaden i den här stan som ja nånsin skulle lämna en Honda till, eftersom dom är Honda antusiaster in i blodet och har varit autoriserad Honda verkstad i 30 år innan bilmetro köpte ut dom.

Men nu får du väll ut den snart så då får du börja handla grejjer smile köp en spoon hardtop vettja smile
Kolla på Kalle Whalstens gammla, där har du bra inspiration, ni har väll samma färg ?

Mvh Jimmy
Senast redigerat av jimmy_JDM (15 april 2010)

Administratör
11 960 Inlägg
15 april 2010
Fel forum, och uthängning av företag ("varningstrådar") är inte tillåtna.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Sök