2930
Sök

söker ägare, Omega 3000

424 Inlägg
30 september 2006
Trådstartare
Hej

Saknar någon en svart Omega 3000?
Den står sen två veckor på vår tomt, lätt krockskada framtill.
Söker ägaren till bilen, och får vi inte tag i dej så blir det ett fall för polisen.

Hör av er med info, bilen står 3mil utanför umeå.

ps. vill du sälja så köper jag gärna wink wink

//para

**// Toyota \\**

2 644 Inlägg
30 september 2006
Ojojoj yikes de verkar va lite skillnad i umeå mot nkpg.. hade den stått på nån gård här hade den redan varit borta eller helt nedriven och alla delar sålda.. Måste va skönt o bo där uppe smile

Johan Lindgren

med lem
1 147 Inlägg
1 oktober 2006
bara för att han e en ärlig person behöver inte resten av befolkningen va det=P

Hellre frysa i tälten, än tälta i frysen.

SSS -12
3 217 Inlägg
1 oktober 2006
Rätt skön kille som bara dumpar sin bil i någons trädgård...

Det kan ju handla om antingen bilstöld eller fylleolycka!

Skulle faktiskt rekommendera dig att anmäla detta, annars kan du ju bli skyldig till eventuell bilstöld, tror inte att det är särskilt kul sad

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

424 Inlägg
1 oktober 2006
Trådstartare
ska anmäla detta imorgon

Den är snyggt och prydligt parkerad, avställd sedan 2001 hehe tongue så ägaren vil nog inte ha med polisen att göra, tänkte va schysst o snacka me han först

**// Toyota \\**

9 108 Inlägg
1 oktober 2006
hehe, skicka regnumret som sms till nr 71456, är det en 90-93a så tar jag den gärna haha ;D

424 Inlägg
1 oktober 2006
Trådstartare
det är en 89a
jo jag har både namn tlfn nummer och adress på killen men han går ändå inte att få tag i.
Tänker vänta nån vecka till, stackarn kommer ju att måste betala bärgningen annafrs

**// Toyota \\**

793 Inlägg
1 oktober 2006
bild vore inte fel!

Toyota Supra MKIV TT J-Spec HKS-Edition
Toyota Supra MKIV HKS GT2835
BMW 318iS E36

SSS -12
3 217 Inlägg
1 oktober 2006
parayaCar skrev:
det är en 89a
jo jag har både namn tlfn nummer och adress på killen men han går ändå inte att få tag i.
Tänker vänta nån vecka till, stackarn kommer ju att måste betala bärgningen annafrs

Herregud... Du är nästan alldeles för snäll... Är bilen avställd och ägaren inte går att få tag på! Då är bilen din, i synnerhet eftersom att den står hos dig! Ta bara reda på om den är anmäld stulen först!

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

274 Inlägg
1 oktober 2006
Det står om den är stulen näru smsar te 71456..

fyllo

84 Inlägg
2 oktober 2006
Lindgren_ skrev:
Ojojoj yikes de verkar va lite skillnad i umeå mot nkpg.. hade den stått på nån gård här hade den redan varit borta eller helt nedriven och alla delar sålda.. Måste va skönt o bo där uppe smile

ja bor i nkpg.. skulle vara glad om du kunde utveckla ditt svar .. :-)

424 Inlägg
5 oktober 2006
Trådstartare
den är itne stulen inte vad jag kan utläsa av uppgifterna från bilregistret iallafall

**// Toyota \\**

preem pump
836 Inlägg
5 oktober 2006
det tråkiga är att polisen inte får flytta på den
dom får inte göra någonting såvia inte bilen står olämpligt till, på kommunens mark
med olämpligt menar jag i körbanan eller liknande
har haft lite problem på jobbet då både pundare och zigenare har varit vänliga nog att lämna sina skrot högar på firmans mark

wrooooom.ptshhhhhhhhhhhiiiiiiiiiii

424 Inlägg
5 oktober 2006
Trådstartare
farsan ska snacka me nån pensionerad polis som får ta hand om de

**// Toyota \\**

424 Inlägg
15 oktober 2006
Trådstartare
bilen är borta utan att vi hann snacka me polisen tongue

**// Toyota \\**

Sök